1402/02/21-23:40

بازدید وزیر فرهنگ از پروژه‌های فرهنگی و هنری جزیره قشم +عکس

بازدید وزیر فرهنگ از پروژه‌های فرهنگی و هنری جزیره قشم +عکس

محمد مهدی اسماعیلی با سفر به جزیره قشم، از پروژه های فرهنگی و هنری این جزیره بازدید کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز با استقبال فرماندار قشم، امام جمعه شهر طبل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم و بخشداران شهرستان قشم وارد قشم شد و پس از ادای احترام به شهدای شهرستان قشم از برخی پروژه‌های اداره فرهنگ و ارشاد قشم بازدید کرد.

مهدی سلامتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم پس از بازدید از این پروژه‌ها گفت: خط مرزی منوب به حصوص استان هرمزگان و جزایر آن خط مقدم جبهه فرهنگی ماست و در این جبهه توجه به مرزبانی از تاریخ و فرهنگ و تمدن کشور ضروری است.

 

وی افزود: انتقال و ارائه دستاوردهای فرهنگی کشورمان به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که نیازمند توجه بیشتر است.

سلامتی با اشاره به ضرورت مدیریت یکپارچه فرهنگی در جزایر عنوان کرد: باتوجه به مرکزیت جزیره قشم و حسن توجه همه جزایر به موضوعات فرهنگی بایستی یک پایگاه فرهنگی با مرکزیت جزیره قشم بنا کنیم تا بتوانیم سند توسعه جزایر را در آن ترسیم کنیم.

وی اضافه کرد: حضرت آقا بارها تاکید کردند که جزایر مهم هستند و باید به این موضوع در دولت مردمی آیت الله رییسی توجه ویژه‌ای شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای جزایر داریم و امیدوار هستیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این برنامه‌ها همراهی کند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط