1402/02/19-15:47

تجلیل از ۲۲ معلم نمونه رودانی

تجلیل از ۲۲ معلم نمونه رودانی

آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان رودان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، جمعی از مدیران شهرستان رودان و حضور بیش از ۸۰۰ نفر از معلمان رودان برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان رودان آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه در رودان  با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، جمعی از مدیران شهرستان ، خیرین مدرسه ساز ، حضور بیش از ۸۰۰ نفر از معلمان رودان برگزار و   طی آن از ۲۲ نفر از معلمان نمونه شهرستان رودان تجلیل شد.

 

باید دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم

 

حسن خدامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه تلاش مدیران آموزش و پرورش در تمامی ادوار برای ارتقاء جایگاه این شهرستان در تمامی شاخصه ها ستودنی است تصریح کرد: بافت سنتی رودان در کنار مردمی تلاشگر، متدین و دلسوز، رودان را به گنجینه ای از نیروی انسانی متعهد و خلاق تبدیل کرده است به گونه ای که امروز سایر روئسای پیشین آموزش و پرورش نیز با حضور در مراسم گرامیداشت مقام معلم و پشتیبانی از مدیر وقت مایه دلگرمی و پیشرفت امور دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

 

وی با قدردانی از همراهی خیرین با آموزش و پرورش رودان در تمامی برنامه ها اظهار داشت: در برنامه تجلیل از ستارگان کنکور سراسری جمع کثیری از رتبه های زیر هزار توسط دانش آموزان رودانی کسب شده بود که نشان از اهتمام مجموعه مدیران، دبیران و دست اندرکاران امر به وضعیت آموزشی و ارتقاء جایگاه علمی این شهرستان است.

 

خدامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: همه ما زیر بار منت معلمان هستیم، خاطرنشان کرد: بایستی همه ما معلمان تلاش کنیم دانش آموزانی در تراز اول انقلاب تربیت کنیم، دانش آموزی که سه خصلت مهم خلاق، دین دار و دین باور و آگاه را داشته باشد قطعا می تواند باعث رشد و ترقی خود و جامعه در تمامی ابعاد شود.

 

قدردانی از مدیران سابق آموزش و پرورش رودان

 

در این آیین با حضور مسوولان از مدیران سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان رودان که طی سال های مختلف پس از انقلاب اسلامی پیشگام خدمت در حوزه  آموزش و جامعه فرهنگیان بهشت جنوب بوده اند تجلیل شد.

 

محمد قاسمیان، محمد آزادی ، عیسی رخ سفید، نادر صفایی و عبدالله عبدی بحرینی مدیرانی اسبقی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط