1402/02/19-15:44

ممنوعیت حضور بازیکنان لیگ های کشور در لیگ شهرستان بندرعباس

ممنوعیت حضور بازیکنان لیگ های کشور در لیگ شهرستان بندرعباس

دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس از ممنوعیت حضور کلیه بازیکنان لیگ های مختلف کشوری در لیگ های شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اسماعیل مرادی در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی فوتسال شهرستان بندرعباس با حضور نمایندگان باشگاه ها فوتبال این شهرستان اظهار کرد: با باشگاه های حاضر در لیگ های مختلف فوتسال شهرستان بندرعباس توافق شده است که حضور کلیه بازیکنان لیگ های مختلف کشوری در لیگ های شهرستان بندرعباس ممنوع است و هیچ باشگاهی حق استفاده از این بازیکنان را در تیم های خود ندارد.

 

مردای با بیان اینکه بازی ها بصورت لیگی و رفت و برگشت انجام میشود و کلیه هزینه های برگزاری یک مسابقه بر عهده میزبان میباشد، اضافه کرد: کارت شرکت در مسابقات، بجز اعضای کادر فنی و بازیکنان برای هیچ فردی از جمله اعضای هیئت مدیره ، مدیر و سایر ارکان باشگاه صادر نخواهد شد.

 

مهدی بهمنی مسئول مسابقات کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس نیز  در این نشست ضمن تشریح نحوه برگزاری مسابقات و فستیوال های سال جاری گفت: شروع فستیوال ها بر اساس تقویم ورزشی از اواسط خرداد ماه خواهد بود و مقرر شده هر باشگاه دو تیم ۶ نفره را به کمیته برگزاری معرفی کند و قطعا نباید از بازیکنان تکراری استفاده شود.

 

بهمنی خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ های مختلف شهرستان به ترتیب تقویم ورزشی، از شهریور ماه آغاز می شود.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط