1402/02/18-09:55

خدمت عاشقانه خادمیاران هرمزگانی در چایخانه حضرت رضا(ع)+عکس

خدمت عاشقانه خادمیاران هرمزگانی در چایخانه حضرت رضا(ع)+عکس

مسئول کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: ۴۰ نفر از خادمیاران استان از ۱۶ اردیبهشت به مدت سه روز در چایخانه باغ رضوان حرم مطهر رضوی به نمایندگی از مردم استان میزبان زائرین حضرت ثامن الحجج علیه السلام هستند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حبیب بهادری مسئول کانون خدمت های رضوی استان هرمزگان عنوان کرد: ۴۰ نفر از خادمیاران از سراسر استان هرمزگان با حضور خود از ۱۶اردیبهشت ماه سال جاری به مدت ۳روز در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

به گفته وی، همیشه یکی از اولویت هایمان بعد از زیارت این بود که به چایخانه حضرت برویم یک چای خود را مهمان کنیم اما اینبار متفاوت است و ۴۰ خادمیار هرمزگانی افتخار میزبانی از زوار در چایخانه را دارند.

سه چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن های کوثر، باغ رضوان و صحن امام حسن مجتبی(ع) وجود دارد که از ۱۶ تا ۱۸اردیبهشت خادمیاران هرمزگانی در چایخانه حضرت در صحن باغ رضوان، پذیرایی از ارادتمندان انیس النفوس(ع) را برعهده دارد.

 

دیدن صف زائران برای نوشیدن چای متبرک بسیار زیبا و پر لطف است این‌جا است که درک می‌کنی امام رئوف چگونه مهمان نوازی می‌کند و با نگاه مهربانش دانه‌های اشک را از روی گونه‌های سرد زائرین درگاهش می‌زداید، کدام مهمانی را دیدی که در غربت خود مهمان نوازی کند.

گمان نمی‌کنم چای هیچ‌کجای دنیا آنقدر خواهان داشته باشد مگر در چایخانه حضرت امام رضا(ع) باشد که زوار بعد از نماز و یک دل سیر زیارت به سمت این مکان بیایند و چای بدستشان بدهی و بگویی "نوش جان، التماس دعا"، و هیچ لذتی بالاتر از این نیست.

 

تعداد ۴۰نفر از خادمیاران و یاوران رضوی استان هرمزگان با حضور خود به مدت سه روز در چایخانه حضرت صحن باغ رضوان حرم مطهر رضوی به زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط