1402/02/11-21:34

رییس اتاق بازرگانی از مدیرکل کار هرمزگان حکم گرفت

رییس اتاق بازرگانی از مدیرکل کار هرمزگان حکم گرفت

با ابلاغ حکم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی شهرستان بندرعباس به عنوان عضو هیات استانی کاریابی ها داخلی و خارجی منصوب شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، طی حکمی از سوی مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی شهرستان بندرعباس به عنوان عضو هیات استانی کاریابی ها داخلی و خارجی استان هرمزگان منصوب شد.

 

در بخشی از این حکم آمده که به استناد تبصره ۲ ماده ۴ آیین نامه اجرای قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار مصوب ۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران به موجب این حکم به عنوان (عضو هیئت استانی موضوع ماده ۴ آیین نامه اجرای فوق الاشاره) صادر شده است.

 

بررسی و تایید صلاحیت فردی و حرفه‌ای متقاضیان ایجاد دفاتر کاریابی خارجی، رسیدگی به موارد تخلف دفاتر کاریابی داخلی و خارجی، تصمیم گیری در خصوص تعلیق تمدید و ابطال مجوز فعالیت دفاتر کاریابی داخلی و خارجی و رسیدگی به شکایت کارجویان و کارفرمایان از دفاتر کاریابی داخلی و خارجی در این حکم بر آن تأکید شده است.

 

محمد رضا صفا اسفندماه گذشته برای یک دوره جدید به عنوان رییس اتاق بازرگانی بندرعباس منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط