1401/12/13-12:53

گروه جهادی شهید باهنر «سندرک» پای کار آبرسانی به روستاها+عکس و فیلم

گروه جهادی شهید باهنر «سندرک» پای کار آبرسانی به روستاها+عکس و فیلم

گروه جهادی شهید باهنر روستای دهیچ بخش سندرک با کمک مالی خیرین خیراندیش و کار عملیاتی گروه جهادی مردمی روستا از مسیر صعب‌العبور کوهستانی، آب شرب روستای دهیچ را تامین کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، گروه جهادی شهید باهنر روستای دهیچ بخش سندرک با کمک مالی خیرین خیراندیش و کار عملیاتی گروه جهادی مردمی روستا از مسیر صعب العبور کوهستانی آب شرب روستای دهیچ را تامین کردند.

حسن کمالی عضو شورای اسلامی و مسئول گروه جهادی شهید باهنر روستا به خبرنگار فارس در سندرک گفت: باتوجه به افزایش جمعیت و توسعه روستا نیاز جدی به آب شرب مردم احساس می شد که با پیگیری و تلاش گروه جهادی و ارتباط با خیرین منبع مالی به میزان ۲۳۰میلیارد ریال و چهار کیلومتر لوله تامین شد و چهار کیلومتر دیگر توسط مردم روستا و کسبه تهیه شد.

 

در بخش اتصالات و ملزومات دیگر این خط انتقال از محل منابع دهیاری کمک شد.

مسؤل گروه جهادی شهید باهنر روستای دهیچ تصریح کرد: در طلیعه دهه فجر این پروژه کلید خورد و طی ۱۰ روز و ۱۵نفر نیروی جهادی از مسیر صعب العبور کوهستانی و رودخانه ها بوسیله حیوان و با کمک نیروی انسانی پای کار این پروژه به اتمام رسید.

 

به گفته کمالی، بخش مهم این پروژه نقاط پست و ارتفاعات ناهمطراز بود که با علم مهندسی و تجهیزات روز مستلزم هزینه بالا بود که بوسیله نیروی بومی و مجرب در این حوزه با کمترین هزینه کار به اتمام رسید.

عضو شورای اسلامی روستا تصریح کرد: با همین نیروی کار و منبع مالی قادریم به روستای همسایه «اسفند» که وضعیت مشابهی دارند، آبرسانی بطول چهار کیلومتر را به سرانجام برسانیم.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط