1401/12/13-11:52

600 سارق و مالخر در هرمزگان دستگیر شدند/ کشف 600 کیلو تریاک و 83 کیلو شیشه

600 سارق و مالخر در هرمزگان دستگیر شدند/ کشف 600 کیلو تریاک و 83 کیلو شیشه

با تلاش همه جانبه پلیس استان هرمزگان در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی مبنی بر مقابله جدی و ریشه ای با پدیده سرقت ،اززمان ابلاغ تدابیر ایشان، ضمن کشف 403 فقره انواع سرقت ، 606 سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز اعلام کرد: در اجرای ابلاغیه فرمانده کل انتظامی پس از انتصاب ایشان مبنی بر مقابله جدی و بی امان با پدیده سرقت، بلافاصله پیگیری تدابیر ایشان بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر مأموران انتظامی استان با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های پنهان و آشکار هدفمند در مناطق مختلف استان موفق شدند از زمان ابلاغ 403 فقره انواع سرقت کشف و در عملیات های جداگانه 606 سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: از ازمان ابلاغ امریه فرمانده محترم کل انتظامی کشور با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته 5 باند سارقان منزل در حرکت و سارقان خودرو و موتورهای پاکشتی شناسایی و منهدم و 6 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 6 دستگاه تلفن همراه هوشمند سرقتی، 400 گرم طلاجات مسروقه ، 14 فقره جعل و 9 فقره کیف قاپی و 83 کیلو و 400 گرم مواد مخدر شیشه و 600 کیلو تریاک نیز در اجرای طرح های مقابله با سرقت کشف و متهمان آن دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند. 

 

سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان با حداکثر توان تلاش های خود را جهت اجرای دقیق تدابیر فرمانده کل انتظامی و رفع دغدغه ایشان که در راستای مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عموم شهروندان می باشد بکار گرفته است. 

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت به عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان توصیه کرد: ضمن هوشیاری بیش از بیش در نگهداری و حفاظت از اموال، منازل و اماکن صنفی و شغلی خود، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط