1401/12/10-19:42
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

جامعه سازی اخلاقی و معنوی ویژگی مهم صحیفه سجادیه است

جامعه سازی اخلاقی و معنوی ویژگی مهم صحیفه سجادیه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جامعه سازی اخلاقی و معنوی یکی از مهمترین ویژگی های صحیفه سجادیه است و تبیین و مطالعه آن در دنیای مادی امروز، به ترویج اخلاق و معنویت در جامعه کمک می کند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، افشار فتح الهی در دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع)، اظهار داشت: برگزاری مستمر کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در سال های گذشته، پاسخ به یکی از نیازهای ضروری و اجتناب ناپذیر برای توجه معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه امروز است.

 

وی ادامه داد: حضرت امام سجاد (ع) با صحیفه سجادیه به اصلاح اخلاق و ترویج فضیلت های اخلاقی در جامعه اسلامی کمک کرد. 

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بر ضرورت ترویج فضیلت های اخلاقی، تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی در جامعه تاکید شده است. 

 

فتح الهی با بیان این که زیربنای پیشرفت هر جامعه ای، وحدت عناصر آن برای نیل به یک هدف واحد هستند، افزود: صحیفه سجادیه، چشم اندازی از جامعه توحیدی و اخلاق گرا را پیش روی انسان ها قرار می دهد و رشد بشر را در سایه خداگرایی معنا می کند.

 

وی برگزاری چنین کنگره هایی در جزیره قشم را سبب انسجام هرچه بیشتر میان شیعه و سنی عنوان و تصریح کرد: اخلاق و تقوا رمز برتری انسان ها در نزد خداوند سبحان است و این ویژگی با رجوع انسان به صحیفه سجادیه تقویت می شود.

 

دوازدهمین کنگره صحیفه سجادیه از صبح امروز در جزیره قشم با حضور چهره های مختلفی از علمای شیعه و سنی در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط