1401/12/03-19:07

جزییات بیشتری از قتل دختر 12 ساله روستایی در هرمزگان

جزییات بیشتری از قتل دختر 12 ساله روستایی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان، جزییات ماجرای قتل دختر 12 ساله بندرعباسی به دست برادرش را تشریح کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان جزییات دقیقی از ماجرای قتل دختر 12 ساله هرمزگانی در یکی از روستاهای هرمزگان به دست برادرش را تشریح کرد.

 

وی گفت: در پی کشف جسد دختر 12 ساله ای در یکی از روستاهای بندرعباس به همراه آلت جرم، سریعا تیمی از سوی کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرایم جنایی و تیم بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسداعزام و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

 در بررسی های اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت محمد الف 19 ساله که برادر مقتوله بوده بدلیل خود زنی در بیمارستان خلیج فارس بستری می باشد که پس از انجام تحقیقات اولیه نامبرده به قتل خواهر کوچکتر خود اعتراف و پس از انجام جنایت اقدام به خودکشی ناموفق کرده است.

 

 متهم با انگیزه خانوادگی و به جهت مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر با نقشه قبلی، خواهر خود را به بیرون از منزل هدایت و با استفاده از سلاح سرد از نوع ساطور به قتل رسانده و جسد وی را در لابه لای پتو پیچانده و در بیابان اطراف رها کرده و به دلیل اینکه نامبرده از حال روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده اقدام به خودزنی کرده که خانواده وی ایشان را پیدا و جهت مداوا به بیمارستان انتقال می دهند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط