1401/12/01-11:46

جابجایی 620هزار مسافر به جزایر قشم و هرمز در بهمن ماه

جابجایی 620هزار مسافر به جزایر قشم و هرمز در بهمن ماه

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی 624 هزار و 438 نفر مسافر و گردشگر در بندر شهید حقانی خبر داد و گفت: مسیر دریایی بندر شهید حقانی به شهید ذاکری بیشترین آمار تردد در بهمن ماه سال جاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان امروز با اشاره به افزایش ترابری مسافر و گردشگر در بندر شهید حقانی خاطر نشان کرد: در بهمن ماه سال جاری 624 هزار و 438  نفر مسافر و گردشگر از طریق بندر شهید حقانی به جزایر قشم،هرمز، لارک و ابوموسی با انجام 7 هزار و 865 سفر دریایی جابجا شده اند که  تردد در مسیر  بندر شهید حقانی به جزیره قشم بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

 

وی عنوان کرد: با توجه به تعطیلات بهمن ماه و افزایش ورود مسافرین برای سفر به جزایر مرکز استان،  در مجموع  624 هزار و 438  مسافر و گردشگر به جزایر قشم، هرمز و ابوموسی تردد داشته اند که از این میزان 400 هزار و 609 نفر مربوط به مسیر دریایی بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری قشم می باشد.

 

وی گفت: در بازه زمانی بهمن ماه 1401  براساس آمار ثبت شده، میزان تردد در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزیره هرمز 223 هزار و 829 با انجام 2978 سفر دریایی  بوده است.

 

وی با تاکید بر این که  کلیه ترددها در مسیر های دریایی  جزایر مرکز استان منوط به ایمنی صددرصدی شناورهای مسافری و نیز شرایط مساعد جوی می باشد، خاطر نشان کرد: هموطنان می توانند با شماره گیری  از طریق سامانه تلفن گویا 0763111 از وضعیت تردد شناورها اطلاع کسب نمایند.

 

 بندر شهید حقانی بندرعباس بزرگ‌ترین پایانه مسافری دریایی کشور در امر جابجایی مسافر و گردشگر به جزایر مرکز استان جایگاه ویژه ای دارد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط