1401/12/01-12:40

تعیین تکلیف افزون بر ۸ هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان

تعیین تکلیف افزون بر ۸ هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از یکهزار و 100 موتورسیکلت توقیفی دیگر در پارکینگ‌های این استان خبر داد و گفت: بیش از 8 هزار موتورسیکلت تاکنون تعیین تکلیف شده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز (اول اسفندماه) اعلام کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، هفتمین مرحله از مزایده موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، ۸ هزار و ۸۵۴ موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و در مرحله جدید نیز تعداد یکهزار و ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های شهرستان های بندرعباس و بندرلنگه به مزایده گذاشته خواهند شد.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ ها حاصل شده است و در نتیجه برگزاری هفتمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ قسمت اعظمی از وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ های استان تعیین تکلیف و فروخته می شود و گام‌ بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

 

قهرمانی اظهار کرد: عموم مردم می‌توانند در روز «سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱» از «ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و ۱۴ الی ۱۶» از موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های (۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱) از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

 

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، حکم قطعی قضایی صادر شده است، پس از تکمیل مراحل قانونی، مزایده یکهزار و ۱۱۴ موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط