1401/11/26-11:47

برترین‌های جشنواره تئاتر درسی معرفی شدند

برترین‌های جشنواره تئاتر درسی معرفی شدند

دومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران با معرفی برترین‌ها از میان گروههای شرکت کننده به کار خود پایان داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، دومین جشنواره  ملی تئاتر درسی ایران پس از سه روز اجرای نمایش با شرکت گروههای برگزیده صبح امروز با معرفی برترینها به کار خود پایان داد.

 

در روز پایانی این جشنواره در بخشهای طراحی صحنه ،طراحی لباس، افکت وموسیقی، نور،گریم، بازیگری دختر و پسر، نویسندگی و کارگردانی نفرات برتر معرفی شدند و با اعطای لوح و جوایز از آنها تجلیل به عمل آمد.

 

در بخش طراحی صحنه رتبه اول را نمایش اعتراف یک مرد مسیحی از استان قم و رتبه دوم این بخش از جشنواره به نمایش دریا نعمت خداوندی از استان اردبیل اختصاص داده شد.

 

رتبه های برتر نمایش ها در بخش طراحی لباس به نمایش دریا نعمت خداوندی از استان اردبیل ورتبه دوم مشترک  به نمایشهای لایه های زمین از شهرستانهای تهران  ونمایش بوعلی وبهمینار  از استان فارس ورتبه های سوم مشترک  به نمایش های شکست ویروسی از استان سمنان و نمایش ریاضی با طعم پیتزا از ستان زنجان کسب کردند.

 

در بخش افکت و موسیقی رتبه اول را نمایش شجاعت یا حماقت از استان خوزستان ورتبه دوم را نمایش یه جوری بهش بگیم داره اشتباه میکنه  از شهرستانهای تهران کسب کردند.

 

در بخش گریم در این جشنواره  رتبه برتر به نمایش ریاضی با طعم پیتزا از استان زنجان داده شد.

 

در بخش بازیگری دختران مقام اول این جشنواره  به نازنین احمدی بازیگر نمایش پاسبانان نترس ما از استان خوزستان و مقام دوم مشترک به بازیگران مهسا ارزانی در نمایش پاسبانان نترس ما از استان خوزستان ومحدثه گرمابی در نمایش دکتر ژیگول از استان خراسان رضوی  و مهینا مخمد خدایی در نمایش سرزمین اعداد از استان البرز ومقام سوم مشترک  به ثنا رضازاده در نمایش کاجستان  از استان البز،رز رستمی در نمایش چنار و کدوبن از استان فارس و سدیل هاشم دوست در نمایش مهارت نه گفتن از استان اذربایجان شرقی تعلق گرفت.

 

رتبه اول در بخش پسران به امیر مهدی حیدری در نمایش عبور خوان هفتم از دبستان همای تهران ورتبه دوم مشترک به نریمان آژفنداک در نمایش بوعلی و بهمنیار از استان فارس، سید امیر جلیلیان  در نمایش کجد وچرکولک از بندرعباس وعرشیا بیات در نمایش ریاضی با طعم پیتزا از استان زنجان و رتبه سوم مشترک به کبری جاویدی در نمایش اسید و باز از استان سیستان و بلوچستان و علی نوروزی در نمایش اعتراف یک مرد مسیحی از استان قم و علیرضا ملکی در نمایش نام نیکو از استان  البرز اختصاص پیدا کرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط