1401/11/26-22:44

اعزام مربیان فرهنگی سندرک به راهیان نور

اعزام مربیان فرهنگی سندرک به راهیان نور

مربیان و دانش آموزان سندرکی با همت سپاه ناحیه میناب راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، یک اتوبوس شامل دانش آموزان و مربیان فرهنگی، پرسنل بسیج دانش آموزی راهی مناطق عملیاتی جنوب ( استان خوزستان) شدند.

 

محمد حیدری جانشین سپاه ناحیه میناب در این باره به خبرنگار فارس گفت: هدف از اعزام دانش آموزان، آشنایی با سیر تاریخی و معنوی دفاع مقدس و بازدید از محل رشادت ها و دلاوریهای جوانانی که اغلب هم سن و سال همین نسل فعلی بودند و با عشق و اراده پولادین  با جسم و تن شان در مقابل زیاده خواهی دشمن صف آرایی کردند.

 

جانشین سپاه ناحیه میناب تصریح کرد: هدف مهم این اردوها تبدیل این دانش آموزان به سفیران جهادی در حوزه تبیین و روشنگری است. قطعا با روحیه پاک و زلال‌شان حقایق و واقعیت های تهاجم دشمنان غربی، عبری، عربی را از نزدیک خواهند دید و با همان ساختار روحی جسورانه خود مقابل شبهه افکنی دشمن و رسانه‌های معاند خواهند ایستاد.

 

سرهنگ حیدری ادامه داد: با توجه به سهمیه اندک بخش سندرک و تعداد پرشمار دانش آموزان مقاطع متوسطه دوم و سیل درخواست ها برای سفر زیارتی و بصیرتی راهیان نور با هماهنگی هایی که در سپاه استان شده است، مرحله دوم بالغ بر 100 نفر از دختران و پسران محصل به مناطق اعزام خواهند شد و امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری را به مناطق زیارتی اعزام کنیم.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط