1401/11/27-11:39

دلیل تجمع دیروز کارگران ایزوایکو چه بود؟

دلیل تجمع دیروز کارگران ایزوایکو چه بود؟

بدنبال تجمع روز گذشته کارگران ایزوایکو در ورودی این مجتمع، روابط عمومی این مجتمع کشتی سازی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، روز گذشته شماری از کارگران مجتمع ایزایکو مقابل درب اصلی این مجتمع در بندرعباس تجمع کردند.

 

این کارگران دلیل تجمع خود را نبود طرح طبقه بندی مشاغل، عدم پرداخت حقوق پرسنل پیمانکار و عدم پرداخت ۴ درصد بازنشستگان عنوان می ‌کردند.

 

در همین زمینه روابط عمومی کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران اعلام کرد: صبح چهارشنبه 26 بهمن ماه هنگام ورود پرسنل به مجتمع به دلیل ممانعت تعدادی از کارگران از ورود پرسنل و پیمانکاران به مجتمع، تجمعی به وجود آمد که تعدادی از آنها بطور پراکنده درخواست هایی مبنی بر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت حقوق برخی از پیمانکاران را داشتند.

 

ایزوایکو افزوده: اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل کارگران این مجتمع از شهریور ماه امسال با انتخاب مشاور طرح شروع شده و در حال حاضر فرآیند قانونی آن طی می شود و پس از اخذ تاییده‌ها از مراجع ذیربط اجرای آن شروع خواهد شد. همچنین حقوق پرسنل مجتمع و پیمانکاران آن بطور مرتب ماهیانه پرداخت شده بطوریکه پرسنل، هیچ حقوق معوقی نداشته و همچنین مطالبات پیمانکاران و حقوق پرسنل آنها ماهیانه پرداخت شده و مستندات مالی آن به مراجع ذیربط ارسال شده است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط