1401/11/22-12:51
رییس دیوان محاسبات:

دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها مایه سربلندی ایران خواهند شد

 دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها مایه سربلندی ایران خواهند شد

رییس دیوان محاسبات کشور گفت: بدون شک نسل جدید این سرزمین از دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها سبب سربلندی ایران خواهند شد. این باور برآمده از نگاه خیمه انقلاب اسلامی رهبری معظم انقلاب است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد رضا دستغیب رییس دیوان محاسبات کشور امروز سخنران راهپیمایی بزرگ مردم بندرعباس در ساحل این شهر بود.

 

وی در اظهارات خود با اشاره به نقش امام و رهبری در شکل گیری انقلاب و تداوم آن، یکی از اصلی‌ترین اهداف پلید دشمن را ضربه زدن به این پیوند عمیق میان مردم و رهبری عنوان کرد و بیان داشت: مردمی بودن مهم ترین شاخصه و عنصر این نظام است این مسئله وظیفه مسئولان است که با خدمت بیشتر به مردم، قدردان حماسه حضور مردم باشند.

 

رییس دیوان محاسبات کشور، این حماسه بزرگ امروز را سبب دوچندان شدن وظایف مسؤولان در خدمت به این مردم بزرگ عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: حضور این مردم بزرگ با چنین وسعت عظیمی در حمایت از نظامو انقلاب نشان دهنده آن است که با اراده مردم خویش می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

 

 

 

 

 

 

 

دستغیب، نصرت الهی را همراه ملت بزرگ ملت ایران عنوان و تأکید کرد: این نصرت الهی تا مادامی که با همدلی و همراهی در کنار هم وحدت داشته باشیم و پشتیبان ولایت باشیم، ادامه خواهد یافت و از این سرمایه بزرگ می‌توانیم برای حل مشکلات بهره بجوییم.

 

وی یکی از پیام‌های مهم راهپیمایی امروز را مطالبه‌گری از مسؤولان در عمل به وظایف‌شان بیان داشت و گفت: این وفاداری بزرگ مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام نباید بدون پاسخ بماند و بهترین پاسخ به آن نیز امیدآفرین و باورسازی در وجود مردم با خدمت آگاهانه و صادقانه است تا سبب بهبود اوضاع کشور شود.

 

دستغیب، تکیه بر دشمنان برای حل مشکلات و مسائل کشور را یک اشتباه بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: بدون شک نسل جدید این سرزمین از دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها سبب سربلندی ایران خواهند شد. این اعتماد و باور برآمده از نگاه دوراندیشانه و بلند خیمه انقلاب اسلامی رهبری معظم انقلاب است که همواره با تدابیرشان، راهگشای امور در کشور بوده‌اند.

 

وی در پایان تأکید کرد: مسئولی که امید به اصلاح امور ندارد صلاحیت آن مسئولیت را ندارد کسی باید بر مسند مسئولیت بنشیند که امید دارد این نظام بر تمام مشکلاتش فائق می آید، مسئولان نباید نهال یاس و ناامیدی بکارند وظیفه آنها تلاش و همت است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط