1401/11/22-15:49

انقلاب اسلامی، انقلابی توحیدی و استمرار اسلام ناب محمدی است

انقلاب اسلامی، انقلابی توحیدی و استمرار اسلام ناب محمدی است

مسوول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: این انقلاب از مکتب سید الشهدا ، مکتب فاطمه زهرا و انقلابی توحیدی است و دشمن ترین دشمنان بشریت و خدواند یعنی شرق و غرب و مکاتب مادی لیبرال و کمونیست در مقابل آن بودند و خیلی ها از داخل کشور نمی خواهند بزرگی انقلاب اسلامی را درک کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام موسی پولادی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن رودان امام خمینی «ره» ۱۵ خرداد سال ۴۲ نهضتی را آغاز کرد و بنای انقلابی را گذاشت که برخی ها پیام آنرا در داخل همین کشور نفهمیدند و حال هنوز نمیفهمند اما دشمنان از روز اول این پیام را خوب متوجه شدند.

 

وی افزود: اما برخی ها در داخل کشور ما فکر می کردند که انقلاب و نهضت امام راحل مانند انقلاب دیگر کشورهاست اما نفهمیدند این انقلاب، انقلاب توحیدی است و استمرار اسلام ناب محمدی است.

 

مسوول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان تصریح کرد: این انقلاب از مکتب سید الشهدا و مکتب فاطمه زهرا و انقلابی توحیدی است و دشمن ترین دشمنان بشریت و خدواند و یعنی شرق و غرب و مکاتب مادی لیبرال و کمونیست در مقابل آن بودند و خیلی ها از داخل کشور  نمی خواهند بزرگی انقلاب اسلامی را درک کنند حتی آنان که در جایگاه های رفیع نظام قرار داشتند می گفتند که دوران احساسات و عواطف گذشت و الان دوران عقلانیت است و آن زمان که انقلاب در آستانه چهل سالگی قرار گرفت،  می گفتند باید بنشینیم و با مذاکره مشکلات را حل کنیم.

 

حجت الاسلام فولادی تأکید کرد: اما بنای انقلابی اسلامی یک عقلانیت توحیدی است و این انقلاب بنای آن در صحرا کربلا گام به گام درک شده و با نام و یاد حسین علیه السلام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید.

 

وی گفت: امروز بیش از ۵۹ سال از بنای این انقلاب عظیم گذشته است و حوداث مختلفی را با پیروزی و سربلندی پشت سرگذاشته است اما خیلی ها در داخل این را نفهمیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی ها کنار گوش جوانان و نوجوانان ما زمزمه می کنند تا کی مرگ بر آمریکا، اما بدانید  اینها از ملت ما نیستند بلکه مزدوران و نیروهای دشمنان هستند‌.

 

پولادی یاد آور شد: مگر پیغمبری آمد که در مقابل آن فرعونی نباشد و حسینی آمد که در مقابل او یزیدی نباشد؟ مشخص است که ملت ما در مسیر حسین و ائمه اطهار و انبیأ گام برمی‌دارد و مشخص است که در مقابل آن یزیدیان زمان خواهند ایستاد.

 

وی اضافه کرد: این تقابل، تقابل حق و باطل است اگر کسی دنبال آن است که این تقابل پایان یابد جاهل است ما نیامده ایم  که با یزیدیان سازش کنیم و این انقلاب، انقلابی است که درس خود را از عصر عاشورای حضرت ابوالفضل آموخته است.

 

وی گفت: امروز متاسفانه در برخی از شهرها کشف حجاب می کنند و قطعا برخی از آنها مزدورانی هستند که در راه عادی سازی بی حجابی نقش بازی می کنند،۴۴ سال تمام بلندگو ها کفر گفتند که جمهوری اسلامی حجاب را با چوب و چماق  بر سر دختران ایرانی کرده است اما هم اکنون نمی‌بینید در حالی که هیچ فشاری بر کسی نیست باز هم چگونه دختران ایران اسلامی حجاب بر سر میگذارند، آیا این یک رفراندوم نبود و نیست؟

 

فولادی در ادامه به فتنه ها متعدد دشمنان در این چهل و چهار سال اشاره کرد و گفت: طی این سال های حوادثی همچون حضور تجزیه طلب ها در اوایل انقلاب، ترور بزرگان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، حادثه کوی دانشگاه، فتنه ۸۸، فتنه بنزینی و فتنه ۱۴۰۱ را بر کشور گذارندند اما باز هم رو سفید، سربلندی و نصرت الهی از آن ملت ایران اسلامی شد و روسیاهی، ذلت و حقارت برای دشمنان داخلی و خارجی و منافقین کور دل باقی ماند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط