1401/11/21-14:48

امام جمعه میناب:گلایه از بی توجهی به نیروهای استان در انتخاب مدیرکل تبلیغات اسلامی

امام جمعه میناب:گلایه از بی توجهی به نیروهای استان در انتخاب مدیرکل تبلیغات اسلامی

امام جمعه میناب گفت: انقلابی ماندن و انقلابی رفتار کردن یعنی در همه حال کنار مردم بودن و این رمز حرکت کشور است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک 22 بهمن و تسلیت شهادت امام کاظم (ع) گفت: انقلابی بمانیم و نسل جوان را با انقلاب و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم چرا که رفتار انقلابی به معنای ماندن در کنار مردم در همه حال و تبعیت از ولایت و تلاش برای حل مشکلات کشور و گره گشایی از مسائل است.

 

خطبب جمعه میناب به جشنواره ملی تئاتر درسی اشاره کرد و گفت: میناب با برگزاری این جشنواره ملی پایتخت تئاتر درسی کشور است و این یک افتخار بزرگ برای میناب دربحث علمی و هنری است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با قدردانی از دانش آموزان، مربیان و معلمان و آموزش و پرورش میناب گفت: در این جشنواره ملی تئاتر درسی انتقال مفاهیم درسی در قالب هنر همراه با شادی ونشاط به دانش آموزان آموزش داده می شود.

 

وی اضافه کرد: در این جشنواره ملی نمایندگان  کشور در شهرستان میناب حضور پیدا می کنند و این کار فرهنگی برای شهرستان ارزشمند و مفید است.

 

خطبب جمعه میناب از زحمات و تلاش حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد و انتصاب حجت الاسلام حقانی تبریک گفت و افزود: از حجت الاسلام قمی ریاست تبلیغات اسلامی کشور گلایه دارم اگر شماشخصی از استان هرمزگان واجد شرایط نمی دانستید چرا از استان خواستید افراد را معرفی کنند.

 

وی گفت: جناب آقای قمی افرادی که حضورتان معرفی شدند تجربه آنان از شما کمتر نیست و در این موضوع به روحانیت استان انتقاد وارد نیست بلکه به شما وارد است.

 

ابراهیمی از همه مبلغان و روحانیون استان خواست با حجت الاسلام حقانی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی همکاری کنند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط