1401/11/21-15:46

روز شلوغ میز خدمت دستگاه قضایی میناب

روز شلوغ میز خدمت دستگاه قضایی میناب

همزمان با دهمین روز از دهه فجر میز خدمت دستگاه قضایی شهرستان میناب در مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، میز خدمت پنج دستگاه اداری و قضایی شهرستان در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان برگزار شد که رئیس ادارات  حاضر در محل میز خدمت پاسخگوی مراجعه کنندگان شدند.

 

دستگاه قضایی شهرستان میناب هم نیز در محل برگزاری نماز جمعه با برپایی میز خدمت پاسخگوی مراجعه کنندکان شد و مشکلات آنها بود که با دستور قضات حاضر رفع و رجوع شد.

 

علی بلادور رئیس دستگاه قضایی شهرستان میناب در حاشیه برپایی میز خدمت درگفتگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام الله دهه فجر وسالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم؛ یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مجموعه قضایی کشور است که امروزه بالنده شده است وانواع خدمتها را به مردم در حوزه های مختلف انجام می دهد.

 

وی افزود: یک از این خدمت‌ها، خدمت مشاوره وموضاعات قضایی است،که مجموعه دادگستری شهرستان میناب  اعم از دادگاه و دادسرا روزانه قسمت مشاوره قضایی آن فعال است.

 

رئیس دستگاه قضایی شهرستان میناب گفت: روزانه افراد زیادی به این محل مراجعه می کنند ومشکلات آنها نیر حل می شود وامروز هم در این مکان با حضور رئیس دادگستری ودادستان شهرستان وپنج نفر از قضات این مجموعه از قبل از شروع نماز جمعه برای حل مشکلات مردم حاضر شده ایم.

 

بلادور عنوان کرد: در این میز خدمت بیش از 30 نفر از مراجعه کنندگان در حوزه های مختلف اعم از کیفری وحقوقی وبه خصوص بخشنامه عفو مقام معظم رهبری مشاوره شدند ودستوراتی انجام شد.

 

برگزاری با کیفیت دومین جشنواره ملی تئاتر درسی مهمترین دستاورد آموزش و پرورش میناب

 

احمد حامدی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میناب با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح شده در میزخدمت برگزارشده مدارس تحریب بود گفت: شهرستان میناب اکنون 58 مدرسه تخریبی و385 کلاس درس دارد که نیازمند توجه بیشتر به این موضوع است.

 

وی افزود: بسیاری از مدارس تخریبی میناب بازسازی شده اند که که در ایام دهه فجر برخی از آنها بهره برداری و یا برای احداث آنها کلنگ زنی می شوند.

 

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان میناب از رویداد ملی تئاتر درسی به عنوان یک دستاورد مهم نام برد و گفت: این جشنواره می تواند برای این شهرستان حائز اهمیت باشد وباید همه تلاش خود را به کار گرفت تا با بهترین روشم ممکن اجرا شود.

 

میز خدمت ادارات بهزیستی وجمعیت هلال احمر وشهرداری ومخابرات شهرستان میناب نیز در این روز برگزار شد که مدیران ادارات پاسخگوی مردم نسبت به موضوعات مطرح شده بودند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط