1401/11/18-10:48

فولاد هرمزگان یک مدرسه 12 کلاسه در مسکن مهر بندرعباس می‌سازد

فولاد هرمزگان یک مدرسه 12 کلاسه در مسکن مهر بندرعباس می‌سازد

فولاد هرمزگان امروز درمراسمی با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه 12 کلاسه را در شهرک پیامبر اعظم (مسکن مهر) بندرعباس آغاز کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شرکت فولاد هرمزگان امروز در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه 12 کلاسه را در منطقه شهرک پیامبر اعظم بندرعباس (مسکن مهر) آغاز کرد.

 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم(ص)، ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان در اجرای این پروژه آموزشی، اظهارداشت: در مسئولیت‌های اجتماعی نمی‌توانیم کسی را الزام کنیم که کاری را انجام دهد بلکه ما نیازها را مطرح می‌کنیم و صنایع در اجرای پروژه‌ها یا رفع نیازها و نارسائی‌ها مشارکت می‌کنند.

 

وی همچنین از تجهیز 5 میلیاردی هنرستان‌های مجاور صنایع نیز خبر داد و گفت:  نتایج مثبت آموزش صحیح و اصولی کلاس اولی‌ها و تربیت مهارتی دوره ابتدایی را ۱۲ سال بعد خواهیم دید و ثمرات آن در توسعه کشور و استان خود را نشان خواهد داد.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در زمینه رفع مشکلات آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش در هرمزگان، تأکید کرد که این اقدامات در سال آینده نیز در ابعاد مختلف ادامه خواهد یافت.

 

فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر در زمینه ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی در این استان پیشرو بوده و در حوزه‌های مختلف درمانی، ورزشی، آموزشی و ... نقش آفرینی کرده است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط