1401/11/17-14:46

زمان دفن اموات در بندرعباس اعلام شد

زمان دفن اموات در بندرعباس اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: دفن اموات از ساعت 8 تا 15 انجام می شود و لذا خانواده متوفیان در این زمینه همکاری لازم را با سازمان آرامستان شهرداری داشته باشند تا ناهماهنگی ایجاد نشود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حمیدرضا حیدری پوری رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس امروز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس مبنی بر افزایش سطح خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی این امر با جدیت دنبال می شود. 

 

وی ادامه داد: برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر در بهشت زهرا(س)، نیازمند هماهنگی فی مابین خانواده متوفی و مجموعه آرامستان در ساعت برگزاری مراسم خاکسپاری اموات هستیم. 

 

حیدری پوری با اشاره به اینکه آغاز فعالیت واحد خدمات امور متوفیان از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر بوده، بیان کرد: شهروندان گرامی در همه فصل های سال می توانند با هماهنگی و پذیرش در واحد خدمات امور متوفیان در امورات تغسیل و تدفین اموات خود برای خدمات رسانی مطلوب بهره مند شوند. 

 

وی با تاکید به رعایت این امر به شهروندان گرامی یادآور شد: گاها هماهنگی فی مابین مجموعه آرامستان با خانواده های متوفی به جهت پذیرش در ساعات پایانی و رعایت احکام شرعی در تغسیل، تکفین و تدفین اموات تا غروب کارکنان این مجموعه اعم از غسال، حفار، راننده آمبولانس و قاری مشغول می نماید و تمامی این امور برای رفاه و آسایش خانواده های داغدیده می باشد. 

 

رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در ادامه اظهار داشت: مجموعه فعالیت های سازمان در روزهای تعطیل هم صورت می پذیرد. 

 

وی در پایان اظهار داشت: توفیق خدمتی  که خدای رحمان برای بنده و همه همکارانم در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس عنایت فرموده را شاکریم تا همشهریان گرامی در لحظه ای که برای از دست دادن عزیزشان سوگوار هستند برای آسایش و رفاه حال آنان قدمی برداریم.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط