1401/11/17-15:45

390 میلیارد تومان پروژه شهرداری بندرعباس آماده افتتاح است

390 میلیارد تومان پروژه شهرداری بندرعباس آماده افتتاح است

شهردار بندرعباس گفت: در سال جاری در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۹۰میلیارد تومان پروژه های عمرانی و شهری در سطح شهر بندرعباس به بهره برداری و افتتاح می رسد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس امروز در نشست خبری پروژه های دهه فجر شهرداری بندرعباس در جمع اهالی رسانه اظهار داشت: در سال جاری در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۹۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی و شهری در سطح شهر بندرعباس به بهره برداری و افتتاح می رسد.

 

وی افزود: نور پردازی پل‌های محمد رسول الله واقع در ورودی شهر بندرعباس، پل قدس، ابو موسی و ولیعصر تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

 

شهردار بندرعباس عنوان کرد: زیر سازی آسفالت در سطح  و ورودی شهر در حال انجام است و بزرگترین تونل نور به مساحت ۴۰ متر در بندرعباس افتتاح خواهد شد.

 

مهدی نوبانی اظهار داشت: نمایشگاه دائمی صنایع دستی در پارک دولت افتتاح می شود که با استقرار کار آفرینان عرصه محصولات صنایع دستی رونق بیشتری داشته باشد.

 

وی با اشاره به ترافیک شهر بندرعباس ابراز داشت: اصلاح هندسی برای حل مشکل ترافیکی در حال انجام است و با بازگشایی خیابان ۲۰متری چهار راه پردیس در این منطقه از بار ترافیکی کاسته خواهد شد.

 

شهردار بندرعباس ادامه داد: اولین حوض خشک در پارک آزاد شهر در ۲۱بهمن ماه افتتاح می شود که دارای فضای سبز مناسب، پارکینگ و فضای تفریحی برای کودکان است.

 

نوبانی با بیان اینکه در منطقه پنجه علی بندرعباس برنامه‌هایی در حال عملیاتی شدن است، تاکید کرد: افتتاح پل معلق به طول ۲۶۰متر در طول مسیر و ۸۵ ارتفاع تا ۲۲بهمن و پیست دو چرخه سواری، ساختمان تعزیه و برای گردشگری کارهای خوبی در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث زمین ورزشی شهرک پیامبر اعظم، شهدای غواص و احداث و ترمیم و زیبا سازی پارک اولویت پنجم از اسکله شهید حقانی تا بازار ماهی فروشان به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط