1401/11/15-13:51

ساعت کاری گمرک در بندر مسافری شهید ذاکری افزایش یافت

ساعت کاری گمرک در بندر مسافری شهید ذاکری افزایش یافت

فرماندار شهرستان قشم از افزایش ساعت کاری گمرک جمهوری اسلامی به منظور ارایه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران ورودی و خروجی به قشم خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد محمد حسینی فرماندار قشم امروز گفت: این گمرک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با افزایش یک ساعت و ۳۰ دقیقه ای به ساعت کاری کارکنان خود از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب فعالیت خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین از دیشب با اضافه شدن سه سرویس شناور در ساعت های(۲۲:۳۰، ۲۳:۰۰ و ۲۳:۳۰) در بندر شهید ذاکری قشم و افزایش فعالیت یک ساعت و ۳۰ دقیقه ای آنها، شناورهای حاضر در این بندر از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۳:۳۰ نسبت به انتقال مسافران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس فعالیت می کنند.

 

فرماندار قشم توضیح داد: گمرک جمهوری اسلامی این شهرستان مرزی در بندر مسافری شهید ذاکری، بندر ۲۲ بهمن، اسکله بنادر لافت و پُهل و فرودگاه بین المللی قشم مستقر است و به مسافران ورودی و خروجی به سرزمین آب و آفتاب خدمات گمرگی ارایه می کند.

 

تردد مسافران در روزهای پایانی سال به جزیره قشم برای خرید و تفریح بشدت افزایش می‌یابد و افزایش ساعات کاری گمرک می‌تواند به افزایش رضایتمندی مردم نیز کمک کند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط