1401/11/12-18:31

فوتسال دانش آموزی هرمزگان با اقتدار صعود کرد

فوتسال دانش آموزی هرمزگان با اقتدار صعود کرد

در روزی که تیم دانش آموزی هرمزگان با یک گل تیم اصفهان را با شکست بدرقه کرد، چهره 15 تیم دیگر مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور مشخص شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز گفت: تیم هرمزگان در دیدار پایانی گروه C مقابل اصفهان قرار گرفت و با یک گل از سد این تیم گذشت تا با 9 امتیاز، مقتدرانه از گروه خود بالا برود و در دوره بعد باید با تیم شهرستانهای تهران برای صعود رقابت کند و در دیگر دیدار این گروه نیز آذربایجان غربی با یک گل از سد تیم خوزستان گذشت ولی اصفهان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آذربایجان غربی، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بالاتر صعود کند. 

 

وی افزود: دیدارهای گروه A با تساوی بدون البرز و قم آغاز شد و در همین گروه خراسان جنوبی با نتیجه 2 بر1 کردستان را از پیش رو برداشت تا به همراه تیم البرز ، تیم های صعود کرده این گروه باشند و همچنین تیم استان قم به عنوان تیم دوم از مجموع تیمهای سوم به مرحله بعد صعود کرد. 

 

به گفته قویدل، در گروهB  نیز کرمان با یک گل از قزوین شکست خورد و اردبیل نیز با شکست 2 بر1 تیم چهارمحال و بختیاری را شکست داد تا به همراه قزوین به مرحله بعد صعود کنند. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: تیم کهکیلویه و بویراحمد و گلستان از گروه D به مصاف هم رفتند که تیم کهکیلویه و بویراحمد با نتیجه 2بر 1 تیم گلستان را با شکست بدرقه کرد و با 9 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کرد و در دیگر دیدار نیز فارس و آذربایجان شرقی به تساوی 2بر2 دست یافتند تا تیم فارس به لطف گل زده بیشتر راهی دور بعد شود. 

 

وی اضافه کرد: دیدار دو تیم کرمان و بوشهر از گروه E نیز با برتری 3بر1 تیم بوشهری خاتمه یافت و سیستان و بلوچستان نیز با نتیجه 3بر2 توانست تیم خراسان رضوی را شکست دهد. از این گروه نیز بوشهر و سیستان بلوچستان به عنوان تیمهای اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند و تیم خراسان رضوی به عنوان تیم اول از مجموع تیم های سوم گروهها به مرحله بعد صعود کرد. 

 

قویدل اظهار داشت: در گروه F مسابقات نیز دیدار یزد و شهرستانهای تهران به تساوی یک بر یک انجامید و یزد با تفاضل گل بهتر نسبت به شهرستانهای تهران به عنوان تیم اول و شهرستانهای تهران به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله بعدی راه یافت. 

 

این مسئول بیان داشت: در گروه G مسابقات نیز زنجان با یک گل از سد تیم همدان گذشت تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به همدان، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط