1401/11/13-11:25

جزییات برنامه‌های راه و شهرسازی هرمزگان در دهه فجر

جزییات برنامه‌های راه و شهرسازی هرمزگان در دهه فجر

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: استان هرمزگان در زمینه انجام مسکن ملی، رتبه دوم را در کشور داراست.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عباس کمالی مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری ۹۰۰ واحد مسکونی به ارزش ریالی ۸۳میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود: در خصوص وضعیت نهضت ملی مسکن به دلیل نبود الحاق ها این مشکل در حال برطرف شدن است و الحاق اراضی ۳۵۰هکتاری بلوار امام حسین ع و شمال شهرک توحید و پنجه علی ع در کمیسیون های تخصصی در حال برنامه ریزی است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان یادآور شد: ۱۹پروژه به ارزش ۱۱۰۰میلیارد آماده سازی و تقسیم اراضی و قطعه بندی انجام شده است.

 

کمالی ادامه داد: در شهر بندرعباس و پیامبر اعظم الحاق اراضی در حال انجام است و در شهر بندرعباس به دلیل ارتفاع، عملیات مازاد ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: استان هرمزگان در حوزه مسکن ملی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: ۹۱پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰میلیارد ریال در حوزه های راه و شهرسازی ، ساختمان دولتی ، راهداری، فرودگاه و راه آهن در دهه فجر افتتاح خواهد شد .

 

کمالی اضافه کرد: در حوزه راهداری ۲۸پروژه به ارزش ۳۶۵ میلیارد تومان  و در حوزه کلنگ زنی نیز شهرک جدید علوی و یک پروژه خدمات عمومی وجود دارد که با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۹۰۰میلیارد تومان عملیات کلنگ زنی خواهد شد .

 

وی اظهار داشت: در حوزه راه و شهرسازی ۱۳ پروژه به ارزش ریالی ۵۳۶ میلیارد تومان و ۷پروژه در مسکن و ساختمان عمومی و ورزشی با اعتباری به ارزش ۲۸میلیارد تومان است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط