1401/11/03-16:25

ضرورت تسهیل اخذ مجوز و توسعه صادرات دانش‌بنیان‌ها در مناطق آزاد

ضرورت تسهیل اخذ مجوز و توسعه صادرات دانش‌بنیان‌ها در مناطق آزاد

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بازدید از دو شرکت فناور واقع در پارک زیست‌فناوری خلیج‌فارس قشم بر ضرورت تسهیل فرآیند اخذ مجوزها و توسعه صادرات واحدهای فناور و دانش‌بنیان در مناطق آزاد تأکید کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت‌الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صبح امروز در این بازدید که همراه افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛ با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت  عمل‌آوری شهاب نقره‌ای قشم و شرکت تبسم ساحل قشم آشنا شد. 

 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور ضمن استقبال از استقرار و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد با رویکرد توسعه صادرات خدمات و محصولات، اظهار داشت: تسهیل صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات تولیدشده توسط این شرکت‌ها به بازارهای هدف خارجی به کسب درآمد ارزی و بهبود وضعیت اقتصادی مناطق آزاد کمک می‌کند. 

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به همراه دکتر افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از پارک زیست‌فناوری خلیج‌فارس قشم از محل شرکت عمل‌آوری شهاب نقره‌ای قشم، تولیدکننده و بسته‌بندی انواع فرآورده‌های شیلاتی و شرکت تبسم ساحل قشم، تکثیر و پرورش ماهی‌های زینتی آب‌شور دیدن کرد. 

 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در سفری یک‌روزه به جزیره قشم پس از بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی جزیره در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و انرژی‌های تجدیدپذیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که از تاریخ سوم تا پنجم بهمن‌ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط