1401/10/19-21:01

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به رییس قوه قضائیه اعلام شد

عملکرد ضعیف برخی بانکها در تسهیلات مسکن به رییس قوه قضائیه اعلام شد

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن و تسریع در ساخت یک میلیون مسکن خوب عمل نکرده اند که این موضوع به رئیس قوه قضاییه اطلاع داده شده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از دفتر نماینده مردم غرب هرمزگان، محمدرضا رضایی کوچی عصر یکشنبه در آیین افتتاح پُل بندر چارک هرمزگان بیان داشت: امروز وحدت بین مجلس و دولت باعث شده در سراسر کشور شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی بسیاری باشیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از موضوع هایی که در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران دنبال می‌کنیم توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع در کشور است که در بودجه‌های سالانه بودجه‌ای برای استان های کمتر برخوردار در نظر گرفته می‌شود.

 

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: برای افزایش درآمد اختصاصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بودجه کمک کردیم و همین باعث شد در ۲ سال گذشته شاهد حرکت های خوبی باشیم.

 

وی گفت: احداث جاده های روستایی، روکش جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای که مد نظر مجلس است از جمله این حرکت‌هاست.

 

رضایی کوچی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وزیر سابق راه و شهرسازی، مرحوم رستم قاسمی همه توان و وجودش را برای خدمت به مردم به کار بسته بود و حتی در زمانی که باید پیگیر امور درمانی خود می‌شد وقت خویش را برای کمک به مردم گذاشته بود.

 

وی اشاره کرد: امید می‌رود وزیر جدید راه و شهرسازی که جوان نیز هست با توان بالا در جهت خدمت به مردم گام بردارد و شاهد اقدامات خوب‌شان در بخش های مختلف باشیم.

 

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مسیر احداث یک میلیون مسکن که دولت قول دادند و برای آن هم قانون نوشته ایم به گونه‌ای است که مقدمات و ملزوماتش فراهم شده است تا مسکن برای اقشار آسیب پذیر فراهم شود.

 

رضایی کوچی بیان کرد: البته برخی بانک ها خوب عمل نکرده اند که این موضوع به رییس قوه قضاییه اطلاع داده شده است.

 

وی تصریح کرد: نشست های متعددی برای اجرای درست این قانون برگزار شده است و امیدواریم شاهد حرکت های جدی وزیر جدید راه و شهرسازی در حوزه مسکن باشیم.

 

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث پل چارک گفت: مسیر چارک را در ۲ سال پیش بازدید کردیم که یکی از مطالبت جدی مردم احداث این پل بود.

 

وی تاکید کرد: این طرح در کمتر از ۲ سال به بهره برداری رسید و موجب خوشحالی مردم شده است، این پل دروازه ورودی جزیره کیش است که ادامه آن باید اتصال به استان فارس و مرکز کشور باشد.

 

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیر تحقق این هدف در مجلس شورای اسلامی هستیم که برای این منظور بایستی جاده خور - جناح بهسازی شود تا مردم در زمان کوتاه‌تری به کیش و شهرستان لنگه برسند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط