1401/10/19-11:51

امام جمعه بندرعباس اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی را محکوم کرد

امام جمعه بندرعباس اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بار دیگر استکبار و غرب به جهل و حماقت خود باز می‌گردند و به بهانه آزادی عقیده و بیان و استقلال مطبوعات، اقدام به عمل شیطانی با تمسخر دین و تحقیر نمادهای دینی و ارزش‌های والای اسلامی می‌کنند.

 

اهانت به جایگاه رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده، اما این حلقه نامبارک آمریکا، سعودی، صهیونیستی و فرانسه بدانند که با توهین‌ها راه به جایی نخواهند برد.

 

نشریه‌ای هتاک و گستاخ که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست جریمه و پلمپ می‌شود، ‌روزی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و اهانت به چندین میلیارد مسلمان جهان و امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون‌ها مسلمان مقلد وی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مشخصا تحت سیطره دیکتاتوری یهود است و این موضوع قابل پنهان کردن نیست و نخواهد بود.

 

کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.

 

ضمن محکومیت این اقدام شیطانی و پلید از تمامی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضائیه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین المللی و ذی‌صلاح را خواستار هستیم.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط