1401/10/19-18:49

معرفی رییس حزب همت در قشم

معرفی رییس حزب همت در قشم

رییس حزب همت در هرمزگان گفت: نقد برنامه‌های اقتصادی، تدوین راهبردهای اجتماعی، همفکری به مسؤولان کلان برای توفیق در امور و ایفای نقش نخبگی در جامعه از دیگر کارکردهای احزاب در جامعه است که نباید از آنها غافل شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد پاینده رییس حزب همت (همدلی، مردم، تحول خواه) در هرمزگان امروز در مراسم معارفه حمید رضا عیدی به عنوان رییس این حزب در جزیره قشم اظهار کرد: کارکرد احزاب نباید مختص به انتخابات باشد بلکه باید مطالبات مردم توسط احزاب پیگیری و اعتماد در جامعه تقویت شود.

 

وی با بیان این که تلاش برای کادرسازی برای کشور در عرصه‌های مختلف مدیریتی یکی از کارکردهای احزاب در کشورهای مختلف جهان است و در کشورمان نیز می‌تواند یکی از اصلی‌ترین کارکردهای احزاب بشمار آید، خاطرنشان کرد: اینکه فقط در ایام انتخابات و در بیانیه‌ها شاهد فعالیت احزاب باشیم، درست نیست و باید در طول سال، احزاب نقش و جایگاه خود را در موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهند.

 

پاینده اضافه کرد: نقد برنامه‌های اقتصادی، تدوین راهبردهای اجتماعی، همفکری به مسؤولان کلان برای توفیق در امور و ایفای نقش نخبگی در جامعه از دیگر کارکردهای احزاب در جامعه است که نباید از آنها غافل شد.

 

مسؤول حزب همت در هرمزگان با اشاره به اهمیت پیگیری دغدغه‌های مردم در جزیره قشم، از دبیر این حزب در جزیره قشم خواست تا از طریق ارتباط گیری با آحاد جامعه و نیز مسؤولان نظارتی، نسبت به پیگیری مطالبات مردم و نیز ارائه راهکار برای بیان مشکلات و بهبود شیوه‌های مدیریتی، نقشی فعال ایفا کند.

 

محمد پاینده ادامه داد: حرکت بر اساس رفع دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی و تلاش برای تقویت کارآمدی نظام از مهم‌ترین دغدغه‌های احزاب و گروهها باشد تا بتوانیم شیوه‌های حکمرانی مطلوب را ترویج و در حوزه مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به دولت‌ها، راهکار ارائه دهیم.

 

وی از مسؤولان نیز خواست تا احزاب را جدی گرفته و از آنها در مسیر اقناع افکار عمومی و نیز چاره جویی برای مسائل مختلف بهره بگیرند تا بتوان جامعه را بر اساس خرد جمعی و پرهیز از سلیقه گرایی اداره کرد.

 

در این مراسم حمید رضا عیدی به عنوان رییس این حزب در جزیره قشم معرفی شد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط