1401/10/10-12:07

صدقه ۴ میلیاردی هرمزگانی ها به نیازمندان

صدقه ۴ میلیاردی هرمزگانی ها به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، مردم خیر و نیکوکار هرمزگانی، مبلغ چهار میلیارد و 668 میلیون تومان صدقه به رفع مشکلات نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مرتضی بخرد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان امروز در گفت و گویی خبری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه در دستور کار خود دارد و همین راستا مردم نوع دوست و سخاوتمند با مشارکت در طرح های حمایتی این نهاد از جمله پرداخت زکات، صدقه ، قربانی ، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری و غیره به نیازمندان کمک می نمایند.

 

بخرد، میزان مشارکت مردم  نیکوکار در قالب صدقه اشاره نمود و گفت: طی 9 ماهه سال جاری، مردم خیر و نیکوکار هرمزگانی، مبلغ چهار میلیارد و 668 میلیون تومان صدقه به رفع مشکلات نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان افزود: از مجموع صدقه جمع آوری شده، 2 میلیارد و 942 میلیون تومان از مشترکین صدقه های کوچک خانگی، 747 میلیون تومان از صندوق های معابر و بزرگ، 7 میلیون تومان از روش های نوین الکترونیکی و 972 میلیون تومان صدقه جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری سطح استان بوده است.

 

بخرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و خیرین نیکوکار اظهارداشت: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا از طریق کد دستوری #076*8877* به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط