1401/10/08-17:18

استقرار 4 روزه 45 دندانپزشک جهادی در بوموسی

استقرار 4 روزه 45 دندانپزشک جهادی در بوموسی

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان از استقرار ۴۵ دندانپزشک با ۴۰ یونیت مجهز در جزیره بوموسی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان جزایر سه گانه خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد رضا مهری مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان امروز با اشاره به اجرایی شدن رویکرد دولت سیزدهم در مسیر ایجاد فرصت‌های برابر برای تمام مردم در نقاط مختلف، افزود: با تدبیر نماینده عالی دولت در هرمزگان، قرارگاه مردم جهت تسهیل خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف، به مردم مناطق مختلف استان راه‌اندازی شد.

 

وی تصریح کرد: یکی از کار ویژه‌ قرارگاه مردم خدمت در حوزه سلامت و تلاش در جهت افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به ویژه در محلات و مناطق محروم است.

 

دکتر مهری عنوان‌کرد: با راهبری استاندار هرمزگان و پای کار آوردن امکانات درمانگاه ستاد بحران استانداری همچنین حضور جهادی پزشکان مجرب از سراسر کشور و همکاری مسئولان توانستیم شبکه‌ی منسجم درمانی در حوزه‌های تخصصی پزشکی ایجاد کنیم.

 

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان، تعداد اردوی جهادی پیشین قرارگاه را ۱۴ مورد عنوان و اظهار کرد: از بهمن سال قبل و شروع اردوهای قرارگاه، بیش از ۴۷هزار خدمت درمانی به مردم شریف استان در بندرعباس، هرمز، حاجی‌آباد، قشم، رودان، میناب، بندرلنگه، ابوموسی، سیریک، بشاگرد و ... ارائه شده است.

 

مهری پانزدهمین اردوی درمانی قرارگاه ابوموسی را ویژه خدمات تخصصی دندانپزشکی دانست و توضیح داد: از روز گذشته یک گروه ۴۵ نفره از متخصصان دندانپزشکی همراه با ۴۰ یونیت مجهز با پرواز اختصاصی از تهران به مقصد جزیره بوموسی آمدند.

 

مشاور پزشکی استاندار مدت این اردوی جهادی را تا روز جمعه اعلام و خاطرنشان‌ کرد: در این اردوی جهادی تلاش می‌شود مشکلات سلامت دهان و دندان ساکنان جزایر سه گانه به صفر برسد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط