1401/10/08-20:16

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری

حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در منزل سهی اعتباری

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با حضور در منزل سهی اعتباری دختر 12 ساله بستکی، ضمن ابراز تسلیت نسبت به وقوع این حادثه، تسلیت جامعه فرهنگی و دانش آموزی را به خانواده اعتباری ابلاغ کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز با حضور در منزل سهی اعتباری دختر 12 ساله بستکی که چند روز قبل و در جریان تیراندازی جاده‌ای در ایست و بازرسی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و آسمانی شد، ضمن تسلیت به خانواده اعتباری بابت این حادثه تلخ و ناگوار، بروز این حادثه را سبب تألم خانواده آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

 

وی همچنین تسلیت جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان را نیز به خانواده اعتباری و هم کلاسی‌های سُهی ابلاغ و تأکید کرد: هوشمندی خانواده اعتباری از همان ساعات اولیه حادثه و جلوگیری از موج سواری دشمن و جریان‌های معاند از این حادثه نشانه عمق درک و دلسوزی آنان برای کشور است.

 

قویدل خاطرنشان کرد: از فرماندهی فراجای کشور انتظار داریم همان طور که تا این لحظه موضوع را دقیقا پیگیری و دنبال کرده‌اند، ابعاد مختلف موضوع را پس از قطعیت و به سرانجام رسیدن تحقیقات به اطلاع عموم رسانده و در صورت بروز قصور، برخورد قاطع با عوامل این حادثه تلخ صورت گیرد.

 

خانواده اعتباری نیز در این دیدار از سرکشی مستمر مسؤولان در روزهای اخیر قدردانی و خواستار تداوم پیگیری‌ها به منظور روشن شدن علل حادثه و برخورد با مسببان آن شد.

 

در پی بروز حادثه غم انگیز برای سهی اعتباری تاکنون فرماندار، فرمانده سپاه بستک، دادستان بستک، نماینده رییس کل دادگستری هرمزگان و نیز گروهی به نمایندگی از فرمانده کل فراجا با حضور در منزل اعتباری ضمن دیدار و دلجویی از این خانواده، بر پیگیری ابعاد مختلف موضوع تأکید کرده‌اند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط