1401/10/05-14:57

نماینده غرب هرمزگان: با خاطیان حادثه تیراندازی جاده بستک برخورد شود

نماینده غرب هرمزگان: با خاطیان حادثه تیراندازی جاده بستک برخورد شود

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: دستگاههای مسؤول موظفند تا ابعاد قضیه را روشن و با هر کسی در هر جایگاهی که این قصور را انجام داده، برخورد قاطع کنند و از مردم دادخواهی و عذرخواهی شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان اظهار کرد: حادثه روز گذشته برای یک خانواده اهل بستک در جاده بستک - لاور میستان و فوت یک دختر 12 ساله در جریان تیراندازی پلیس به خودروی حامل یک خانواده در این محور مایه ناراحتی و اندوه فراوان مردم این شهرستان شده است.

وی افزود: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.

به گفته نماینده مردم بستک، بندرلنگه و پارسیان، دستگاههای مسؤول موظفند تا ابعاد قضیه را روشن و با هر کسی در هر جایگاهی که این قصور را انجام داده، برخورد قاطع کنند و از مردم دادخواهی و عذرخواهی شود.

جباری خواستار روشن شدن دقیق ابعاد این رخداد و اعلام نتایج آن به مردم شد و تأکید کرد: بستک عزادار دختر 12 ساله معصومی است که متأسفانه جان خود را در این حادثه از دست داده و باید همه در قبال جان تک تک عناصر جامعه، خود را مسؤول بدانیم و فرهنگ عذرخواهی و پاسخگو بودن در همه دستگاهها جریان داشته باشد و این که تقصیر را گردن مردم بیاندازیم و خود را مبرا از ایراد و اشکال بدانیم، درست نیست.

وی گفت: مشابه این رخدادها در گذشته نیز وجود داشته و متأسفانه اصلاحی در رفتار با مردم صورت نگرفته است که اگر گرفته بود، امروز عزادار این دختر معصوم نبودیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان ضمن تسلیت این رخداد به همه همشهریان عزیز در بستک و خانواده اعتباری، تأکید کرد: این موضوع را از طریق مراجع عالی پیگیری و طرح سوال از وزیر کشور را نیز در این زمینه در دستور کار دارد.

 

 

 



 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط