1401/09/19-14:33

بزرگترین صنایع حیاتی و درآمدزا، صنعت دارویی است

بزرگترین صنایع حیاتی و درآمدزا، صنعت دارویی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از بزرگترین صنایع حیاتی و درآمدزا دنیا صنعت دارویی است، هرمزگان با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که دارد می تواند در زمینه های مختلف از جمله استفاده از دریا در تولید محصولات دارویی و دانش بنیان گام های ارزشمندی بردارد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، دکتر غلامعلی جاودان در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده داروسازی بندرعباس، افزود: یکی از وظایف اصلی ما آموزش است اما توجه به مقوله پژوهش نیز از ضروریات است که باید به آن پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه توجه به بخش آموزش و پژوهش و ارتقاء جایگاه دانشگاه در کنار توجه به سایر بخش ها یکی از برنامه ها و اولویت های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین صنایع حیاتی و درآمدزا دنیا صنعت دارویی است، هرمزگان با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که دارد می تواند در زمینه های مختلف از جمله استفاده از دریا در تولید محصولات دارویی و دانش بنیان گام های ارزشمندی بردارد.

 

دکتر جاودان عنوان کرد: تکریم اساتید و توجه به نیازها و خواسته های آنان موجب تسهیل در روند ایجاد رفاه و رضایتمندی و در نهایت پیشبرد اهداف آموزشی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان و دانشگاه را به همراه خواهد داشت.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشکده داروسازی بندرعباس با کارکنان و کارشناسان بخش های مختلف این دانشکده دیدار و گفتگو کرد. در دیدار جداگانه با نمایندگان دانشجویان دانشکده داروسازی بندرعباس در خصوص مباحث علمی، آموزشی و رفاهی با آنان به گفتگو پرداخت.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط