1401/09/19-11:26

خدمات‌رسانی مرکز اعزام حمل متوفی به آرامستان بندرعباس ۲۴ ساعته است

خدمات‌رسانی مرکز اعزام حمل متوفی به آرامستان بندرعباس ۲۴ ساعته است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از فعالیت مرکز اعزام حمل متوفی بصورت ۲۴ ساعته خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا حیدری پوری اظهار کرد: با تاکید شهردار بندرعباس مبنی بر افزایش سطح خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گرامی این امر در مجموعه آرامستان در اولویت است.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز اعزام حمل متوفی اولین گام شهروندان گرامی برای ارائه خدمات در آرامستان بندرعباس است؛ افزود: به منظور افزایش رفاه و آسایش شهروندان برای حمل متوفیات به ترددهای درون شهری، برون شهری و استانی تعداد ۲٠ دستگاه خودرو در حال خدمات رسانی هستند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: حمل متوفی از شهر بندرعباس توسط شرکت‌های خصوصی و سازمان های مرتبط از بیمارستان‌ها امکان پذیر نبوده و باید با مرکز اعزام حمل متوفی سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس جهت رزرو تماس حاصل نمایند.

 

حیدری پوری ادامه داد: هزینه‌های حمل متوفی بصورت کیلومتری و تعرفه مشخص اخذ می‌شود و شهروندان گرامی می‌توانند برای مشاوره هزینه حمل جنازه درون شهری، برون شهری و استانی و پذیرش با شماره تماس‌های ٠۹۱۷۶۱۶٠۷۵۷ و ٠۹۱۷۶۱۶٠۷۶۷ تماس بگیرند.

 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان گفت: آمبولانس‌های مطمئن و ایمن مهم‌ترین دغدغه در بین خانواده‌های عزادار بوده که در مرکز اعزام حمل متوفی توجه ویژه‌ای به این موضوع بوده تا حمل جنازه را به موقع و سالم به محل مدنظر برسانند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط