1401/09/09-16:28

جلسه هماهنگی مدیران تیم‌های ورزشی فولاد هرمزگان برگزار شد

جلسه هماهنگی مدیران تیم‌های ورزشی فولاد هرمزگان برگزار شد

جلسه توجیهی و هماهنگی مدیران تیم‌های ورزشی فولاد هرمزگان با حضور مسئول امور ورزش فولاد هرمزگان برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مسئول امور ورزش در این نشست با بیان اینکه فولاد هرمزگان به دنبال فعالیت بر اساس اصول و برنامه‌ریزی صحیح در فعالیت‌های ورزشی است و زمانی به موفقیت می‌رسیم که طبق برنامه و با هدف پیش برویم، افزود: سعی کردیم مدیران تیم‌های ورزشی، چه در بخش آقایان چه در بخش بانوان، از افراد کاردان و باتجربه در بخش خودشان باشند و در برخی از تیم‌ها به مسیر جوان‌گرایی و پرورش افراد مستعد در آینده حرکت کرده‌ایم.

 

محمد کارگران اظهار کرد: باید بر اساس برنامه‌ریزی در نظر گرفته‌شده و سیاست‌های شرکت فولاد هرمزگان در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی پیش برویم.

 

وی بیان کرد: از زمان حضور شرکت فولاد هرمزگان در عرصه ورزش طی سال‌های اخیر، شاهد تحولات و موفقیت‌های چشمگیری در استان هرمزگان بودیم و با توجه به فعالیت بیش از دو هزار ورزشکار و مربی بومی در تیم‌های مختلف قهرمانی و کارگری فولاد هرمزگان، نشان دادیم که می‌توان با حمایت از نیروهای بومی کارهای بزرگی کرد.

 

کارگران با اشاره به اینکه مدیران شرکت فولاد هرمزگان با حمایت از ورزش، سلامت جسمی و روحی مردم را ارتقا می‌دهند و این مهم علاوه‌بر کمک به بهبود شرایط تولید، باعث افزایش بهره‌وری در جامعه و در نهایت صنایع می‌شود، عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی اصولی برای طی کردن مراحل منظم و درست به‌منظور رسیدن به موفقیت هستیم. باید مسیر را درست و پله‌پله پیش رویم و با توجه به مشکلات زیرساختی در ورزش هرمزگان، در این بخش هم با کار کارشناسی و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، همگام با توسعه ورزش حرفه‌ای در هرمزگان پیش رویم.

 

 

 

وی با اشاره به حضور فولاد هرمزگان در رشته‌های فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان، فوتبال ساحلی در تمامی رده‌های سنی، والیبال، والیبال ساحلی، بسکتبال آقایان و بانوان، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و دوومیدانی در لیگ‌های معتبر کشوری، افزود: تاکنون در حد توان خود و فراتر از انتظارها ظاهر شده و حرکت کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح، طبق زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، سال‌به‌سال در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم.

 

کارگران با اشاره به اینکه در هرمزگان، حمایت از ورزش بانوان بسیار کمرنگ است و تیم‌های بانوان از حمایت زیادی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت مدیران شرکت فولاد هرمزگان و حمایت از ورزش بانوان در رشته‌های فوتسال، تیراندازی، والیبال، بسکتبال و والیبال نشسته، این شرکت به‌صورت حرفه‌ای در رشته‌های متعدد ورزش کارگری ورود کرده و توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

 

مسئول امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: باید از حمایت مدیریت مجموعه، اعضای هیئت‌مدیره و معاونان شرکت فولاد هرمزگان در خصوص نگاه متعالی به ورزش تقدیر کنیم که زمینه رشد استعدادها در زمینه مربیگری و ورزشکاران را فراهم کرده‌اند.

گفتنی است در این نشست مسائل و موضوعات مختلف مورد بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط