1401/09/09-16:54

دستگیری ۱۳ اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس

دستگیری ۱۳ اخلالگر نظم عمومی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 13 اخلال گر نظم عمومی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات و درخواست های شهروندان جهت برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی استان به منظور پاکسازی نقاط و محلات آلوده، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری ها به مدت 48 ساعت در محلات مختلف شهرستان بندرعباس اجرا شد.

 

به گفته وی، در این طرح در چند عملیات ضربتی 13 نفر از مخلان نظم عمومی که با ایجاد رعب و وحشب برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاههای آنان تعدادی اقلام مجرمانه سلاح سرد نظیر چاقو، قمه و شمشیر کشف و ضبط شد.

 

وی با تأکید بر هماهنگی نیروی انتظامی و قضایی در استمرار اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قانون شکنان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام گردد.

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط