1401/09/02-07:12

اجتماع باشکوه دانشجویان بسیجی هرمزگان برگزار شد+عکس

اجتماع باشکوه دانشجویان بسیجی هرمزگان برگزار شد+عکس

صدها دانشجوی بسیجی دانشگاههای هرمزگان امشب در مراسمی با گرامیداشت 2 آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، از پدر شهید مجتبی امیری دوماری بسیجی مدافع امنیت قشم تجلیل کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، صدها دانشجوی بسیجی دانشگاههای هرمزگان امشب در برنامه ویژه‌ای با عنوان «پیشگامان رهایی» در مسجد جامع بندرعباس با گرامیداشت دو آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه از سوی امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهید مجتبی امیری دوماری بسیجی مدافع امنیت در جزیره قشم را که 30 شهریورماه زخمی و 9 مهرماه آسمانی شد را گرامی داشتند.

 

در این مراسم حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و سردار هاشمی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه، روسای دانشگاههای پیام نور و فرهنگیان هرمزگان حضور یافته و سخنرانی کردند.

هر جا رنجی باشد، بسیج فریاد رس مردم است

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: هیچ رویدادی را از ابتدای انقلاب، بدون نقش آفرینی بسیج پشت سر نگذاشته‌ایم و از شلمچه تا خرمشهر و عبور از روزهای ناامنی و ترور و تهدید و تحریم با تفکر بسیجی ممکن شده است و امروز نیز تفکر بسیجی به ایران چنان قدرتی داده که با تمام توان بدنبال مهار آن هستند.

 

وی تأکید کرد: هر جا رنجی باشد، بسیج فریاد رس مردم است و اکنون صحنه خیلی مبهم نیست و با نگاهی به تاریخ می‌توانیم نمونه‌های مشابهی از آنچه با ایران اسلامی به راه انداخته‌اند را برای مهار دیگر ملت‌ها و کشورها ببینیم.

بسیج ریشه در تاریخ ملت ایران دارد

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در اظهاراتی عنوان کرد: بسیج ریشه در تاریخ ملت ایران و اسلام دارد و آنان که خودشان بی ریشه‌اند، سخنانی را خطاب به بسیج می‌گویند که خودشان شایسته آن هستند.

 

وی تأکید کرد: بسیجی مرد میدان‌های بزرگ و سخت است و ایران قوی امروز حاصل تفکر بسیجی است و همین تفکر است که سبب شده تا دشمن با تمامی فشارها نتواند انقلاب اسلامی را متوقف کند.

بسیج شاه کلید همه قفل‌های بسته است

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه بسیج دانشجویی در میان بسیج اقشار، عنوان کرد: هرجایی گره‌ای به کار نظام بیفتد، بسیج شاه کلید همه قفل‌های بسته است و بسیجی بن بستی ندارد.

 

وی تصریح کرد: ایستادگی تا پای جان، دوری از منیت و تکبر، اطاعت از رهبری و هوش سیاسی سبب شده تا اقشار مختلف بسیج، خاری در چشم دشمنان این سرزمین باشند.

در بخشی از این مراسم از پدر شهید بزرگوار مجتبی امیری دوماری تجلیل و مستندی مرتبط با این شهید امنیت در جزیره قشم پخش شد.

دانشجویان بسیاری پس از پایان مراسم با بوسیدن دست و صورت این پدر شهید، ضمن تفقد از وی، یاد و خاطره فرزندان او را نیز گرامی داشتند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط