1401/08/30-12:32

ساعت کاری ادارات هرمزگان از اول آذر تغییر می‌کند

ساعت کاری ادارات هرمزگان از اول آذر تغییر می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با موافقت استاندار و استناد به تبصره (سه) ماده (۸۷) قانون ‌مدیریت ‌خدمات‌کشوری، ساعت کاری ادارات استان از فردا یکم آذرماه تغییر یافت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محسن خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان امروز اعلام کرد:  براساس این دستورالعمل، ساعت کاری ادارات هرمزگان از فردا اول آذرماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۳:۳۰ است.

 

وی با بیان اینکه استانداری هرمزگان با تعطیلی پنجشنبه‌ها موافق بوده و پیگیری‌های متعددی نیز انجام شده است، تصریح کرد: براساس مفاد تبصره (۳ ) ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده از وزارت کشور، تعطیلی روزهای پنجشنبه منوط به تصویب هیات وزیران بوده و در این راستا پیشنهادهای لازم همراه با دلیل و توجیه و ضرورت تعطیلی این روز ارسال شده و روز گذشته نیز استاندار بر این موضوع تاکید کرده است.

 

دبیر شورای اداری استان هرمزگان یادآور شد: تعطیلی پنجشنبه‌ها نیاز به کسب مجوز کشوری دارد و براساس اعلام مقام‌های مسوول، پیش نویس لایحه از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به دولت پیشنهاد شده و در دستورکار قرار گرفته است که پس از انجام فرایند و تشریفات قانونی برای دریافت مجوز قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط