1401/08/30-17:31

مرزبانی: انهدام باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در هرمزگان+جزییات

مرزبانی: انهدام باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در هرمزگان+جزییات

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در یک عملیات سریع و غافلگیرانه سرشبکه قاچاقچیان و تعدادی از اعضای باند بزرگ قاچاق کالا به به صورت غیرقانونی اقدام به وارد کردن کالا به هرمزگان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور عصر امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق، مرزبانان هرمزگان با حمایت دستگاه قضائی و تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کردند.

 

وی ادامه داد: دراین راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا به صورت غیرقانونی به استان هرمزگان می کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

 

 سردار گودرزی با بیان اینکه با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه سرشبکه قاچاقچیان و تعدادی از اعضای این باند در استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در این عملیات منسجم بیش از 200 حساب بانکی مسدود، 4 باب مغازه لوکس، 18 دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی، یک باب ویلای لوکس، 11 واحد منزل مسکونی، 9 دستگاه انواع تلفن همراه و یک دستگاه بی سیم توقیف شده است.

 

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه 350 میلیارد تومان ضرر اقتصادی به این باند وارد شده است، اظهار کرد: در این رابطه 6 نفر دستگیر و 6 نفر نیز منع خروج از کشور شده اند و تلاش مرزبانان برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط