1401/08/29-16:04

درخشش دانشجویان هرمزگانی در جشنواره ملی رویش

درخشش دانشجویان هرمزگانی در جشنواره ملی رویش

دانشجویان دانشگاه پیام نور هرمزگان موفق به کسب دو عنوان برتر در جشنواره ملی رویش وزارت علوم شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان ابنکه جشنواره ملی رویش هر ساله با هدف کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای ارزشمند فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان مستعد برگزار می شود، از کسب رتبه برتر دانشجویان دانشگاه پیام نور هرمزگان در این جشنواره خبر داد.

 

دکتر فرهادی افزود: برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توانمند سازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای درخشان و علمی دانشجویان، دانشجویان مستعد را شناسایی و راهی این جشنواره کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه امسال دهمین جشنواره ملی رویش به میزبانی دانشگاه شیراز با حضور بیش از 200 دانشجوی منتخب از 80 دانشگاه سراسر کشور برگزار و از مجموع 9 هزار اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره شد، اظهار داشت: محمد درویشی دانشجوی مرکز میناب رتبه اول در بخش آثار گروهی، فیلم مستند و تجربی و خانم راحله زمان ثانی دانشجوی مرکز بندرلنگه رتبه اول در بخش آثار فردی ادبی ( داستان کوتاه) را کسب کردند.

 

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با تبریک این موفقیت به خانواده علمی هرمزگان و اهالی فرهنگ و هنر، عنوان داشت: مراکز دانشگاهی هرمزگان سرشار از جوانان مستعد و توانمندی هستند که در عرصه‌های مختلفی ملی و بین المللی خود را به اثبات رسانده و قادرند بیش از هر زمان دیگری نیز در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی نقش آفرینی کنند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط