1401/08/25-20:38

ویژه برنامه های هفته کتاب در قشم اعلام شد

ویژه برنامه های هفته کتاب در قشم اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: دهها برنامه متنوع از جمله برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، رونمایی از آثار نویسندگان قشمی و برپایی همایش کتابخوان کوچک در قشم برگزار می شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی سلامتی هرمزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و دبیر هفته کتاب جزیره عصر امروز در جمع خبرنگاران، برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را در شهرستان قشم اعلام کرد.

 

سلامتی در این نشست از آغاز فعالیت های هفته کتاب و کتابخوانی با برگزاری نمایشگاه کتاب کودک در موسسه فرهنگی هنری نسیم مهر و شاهد شهر قشم خبر داد.

 

دبیر هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان قشم، برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن بین المللی نمایشگاهها، رونمایی از آثار نویسندگان قشمی و همایش روز کتاب با همکاری کتابخانه های عمومی جزیره را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد.

 

سلامتی، برگزاری همایش کتابخوان کوچک، برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و موسسه قرآن و عترت فاطمه الزهرا، برگزاری نمایشگاه کتاب در روستاها، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و هنری در سطح جزیره قشم و تجلیل از کتابداران جزیره قشم را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد در جزیره نام برد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچ کسی پوشیده نیست و یکی از راه‌های بسیار حائز اهمیت برای افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی انسان ها، انس با کتاب و کتابخوانی است.

 

دبیر  هفته کتاب و کتابخوانی منطقه آزاد قشم در پایان از حمایتهای بی دریغ مدیر عامل سازمان از برنامه ها و فعالیت های اداره کل و فرهنگ اسلامی قشم قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط