1401/08/24-10:07
نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کتاب مکتوب را پر کند

هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کتاب مکتوب را پر کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هیچ چیز نمی تواند جای کتاب مکتوب را در زندگی آدمی بگیرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، امروز به مناسبت هفته کتاب نماینده ولی فقیه در استان با مدیر و اعضای نهاد کتابخانه های استان دیدار کرد.

 

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در این دیدار بیان داشت : وقف، نذر و اهدای کتاب در بین مردم باید فرهنگ‌سازی و تبدیل به ارزش شود. ارتباط و همکاری با سازمان اوقاف و خیریه می‌تواند به گسترش این فرهنگ حسنه در بین مردم کمک کند.

 

وی با اشاره به این که کتاب غذای روح انسان است، بیان کرد: از طریق همکاری و همفکری با سایر ادارات می‌توان به دورافتاده‌ترین نقاط استان کتاب رساند و همه افراد جامعه مخصوصاً روستائیان را بهره‌مند و با برنامه ریزی و تلاش در هر روستا یک کتابخانه دایر کرد.

 

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: در طراحی و ساخت ساختمان‌های اداری باید دقت داشت که کتابخانه‌های سازمان ها و ادارات برای عموم قابل‌دسترسی و استفاده باشند تا مردم از فضاها و امکانات موجود در سایر دستگاهای اجرایی بهره مند شوند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کتاب مکتوب را پر کند و لذت خواندن کتاب چاپی بیشتر از کتاب‌های الکترونیکی است. بنابراین نمی‌توان این نوع کتاب ها را جایگزین کتاب چاپی کرد زیرا هر کدام از آن‌ها جایگاه خاص خود را نزد مخاطبین دارند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط