1401/08/24-12:03

سفر چندین باره کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان و یک نکته

سفر چندین باره کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان و یک نکته

جمعی از اعضای کمیسیون عمران به همراه شماری از مسؤولان عمرانی و زیرساختی وزارتخانه‌های مختلف کشور از جزیره بوموسی بازدید کردند و برنامه دارند تا در دو روز آینده نیز از دیگر جزایر استان بازدید کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از صبح امروز سفر سه روزه خود برای بازدید از جزایر خلیج فارس و ارزیابی مسائل و مشکلات عمرانی و زیرساختی این جزایر را آغاز کرده است.

 

این نمایندگان صبح امروز از جزیره بوموسی بازدید کرده‌ و امکانات زیرساختی آن را بررسی و مسائل و مشکلات توسعه‌ای آن را نیز مورد بررسی قرار دادند.

 

اعضای کمیسیون عمران بعد از ظهر امروز از زیرساخت‌های بندرعباس از جمله پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل و نیز بنادر استان و طرح توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی بازدید خواهند کرد.

 

کمیسیون عمران مجلس، فردا نیز عازم قشم و لارک و هنگام خواهند شد. برنامه 5شنبه کمیسیون عمران مجلس نیز بازدید از جزایر غربی استان هرمزگان از جمله کیش و لاوان است.

 

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون عمران مجلس هر ساله پیش از تصویب بودجه سال آینده کشور و در آبان‌ماه به هرمزگان سفر کرده و بازدیدی از جزایر و هرمزگان دارند اما در نهایت دستاوردهای سفر به درستی اعلام نمی شود و این شائبه را در ذهن مردم بوجود می آورد که معمولا بدلیل بهبود شرایط آب و هوایی هرمزگان این دست از سفرها با هزینه بالایی انجام می‌گیرد. 

 

اطلاع رسانی درست از زمان سفر و دستاوردهای آن و نیز تشریح دستاوردهای سفرهای پیشین این کمیسیون به هرمزگان ضرورتی برای پیگیری مطالبات مردم استان است. این که هرمزگان با وجود دهها صنعت عظیم و بنادر بزرگ هنوز در زمینه راه و روکش آسفالت و حتی جاده‌های منتهی به بندر شهید رجایی با چالش‌های اساسی روبروست و یا هنوز روستاهای قشم از نعمت آب بی بهره‌اند، تناسبی با سفرهای پی در پی کمیسیون‌های مجلس به هرمزگان و پابرجا بودن این مشکلات ندارد.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط