1401/08/24-19:58

رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان معارفه شد

رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با حضورخیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مراسم تکریم علی فتی و معارفه علیرضا نصیری رئیس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه‌های هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و منطقه یکم و فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان برگزار شد .

 

مدیران صنایع پای کار شرکت های دانش بنیان باشند 

 

در ابتدا این مراسم علی فتی گزارشی از عملکرد راه اندازی و مجوزهای ارائه شده در  پارک علم و فناوری هرمزگان ارائه و عنوان کرد: شان و جایگاه نخبگان باید حفظ شود زیرا که نخبگان بال‌های علمی استان هرمزگان هستند.

 

وی افزود: مدیران صنایع هرمزگان باید پای کار دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و نوآور باشند و تقویت دانشگاه سبب ایجاد نیروی انسانی متخصص می‌شود.

 

 

 

 کسب و کار ها باید به سمت نیاز محور سوق یابد 

علیرضا نصیری رئیس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: استان هرمزگان با دارا بودن منابع سرشار خدادای و صنایع بزرگ یکی از کانون‌های اقتصادی و تجارت کشور است اما به لحاظ شاخص‌های سهم مردم از این مواهب گرفتار زنجیر فقر و فلاکت و بیکاری است.

 

وی افزود: جهت گیری دانشگاهیان و نخبگان استان باید رفع خلاء‌های موجود و خدمت به توسعه استان باشد.

 

به گفته رئیس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان، یکی از راه حل های برون رفت از کمبودها، توجه ویژه به شرکت‌های کوچک و دانش بنیان است.

 

نصیری تصریح کرد: باید کسب و کارهای به سمت نیاز محوری سوق داد و از همه ظرفیت ها بهره جست تا بتوانیم بیکاری را در هرمزگان کاهش دهیم.

 

در پایان از علی فتی رئیس سابق قدردانی و طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علیرضا نصیری رئیس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط