1401/08/23-11:17

مطالبه گران قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس شدند

مطالبه گران قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس شدند

مجمع مطالبه گران قشم در نامه ای به معاونت فنی و زیربنای منطقه آزاد قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس در محدوده شهر قشم تا میدان علم و صنعت و همچنین میدان هُلُر شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مجمع مطالبه گران شهرستان جزیره قشم در نامه‌ای به معاونت فنی و زیربنایی منطقه آزاد، خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس در محدوده شهر قشم تا میدان علم و صنعت و همچنین میدان هُلُر شدند.

 

در همین زمینه عبدالرحیم رضوانی دبیر مجمع مطالبه گران جزیره قشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار کرد: نگاه جامع مسؤولان سازمان منطقه آزاد قشم به توسعه زیرساختی و پایدار جزیره و رفع مشکلات در این حوزه شایسته قدردانی است.

 

وی افزود: اتوبان خلیج فارس در محدوده قشم تا میدان بزرگ علم و صنعت و نیز میدان بزرگ واقع در روستای هُلُر در بخش جنوبی جزیره سبب بروز مشکلات و نیز تصادف‌های گاه و بی گاهی می‌شود و خسارات جانی و مالی برای مردم به دنبال داشته است.

 

رضوانی در همین زمینه اضافه کرد: مجمع مطالبه گران قشم با بررسی‌ها و استفاده از نظرات کارشناسان، خواستار اصلاح اصولی و محسوس نقاط و چالش‌های ترددی در این محور که مورد دغدغه ساکنان و نهادهای نظارتی و ترافیکی نیز است، می‌باشد چرا که ایجاد سه میدان بزرگ و وسیع در میان بزرگراه خلیج فارس خطرات متعددی را در این سال‌ها متوجه مردم کرده است، تا جایی که نه تنها بحث اصلاح هندسی و ساختاری میدان‌هایی همانند علم و صنعت و هلر در میانه این بزرگراه در میان دستگاه‌های نظارتی و حقوقی مورد توجه قرار گرفته بلکه نهادهای مردمی و مدنی نیز این خواسته را به عنوان دغدغه‌ای جدی مورد بحث قرار داده‌اند.

 

دبیر مجمع مطالبه گران قشم همچنین اعلام کرد که خیران این جزیره نیز آماده‌اند که با همکاری خیران بخشی از هزینه‌های اصلاح میدان‌های مذکور را نیز تأمین کنند.

 

رضوانی از مدیرعامل منطقه آزاد قشم، فرماندار قشم و دادستان این جزیره نیز خواست تا این خواسته مردم مورد توجه قرار دهند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط