1401/08/18-21:41

آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است

 آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است

مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان گفت: آیین نامه‌ای جدیدی در بحث سرمایه‌گذاری در کشور در حال تدوین است که نظرات سرمایه‌گذاران، شهرداران و اعضای شورا می‌تواند راه گشای این آیین نامه باشد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، صفر صادقی پور مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان امشب در نشست تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها و جذب سرمایه گذاران، اظهار داشت: هزینه های جاری  شهرداری ها بسیار گران و سر سام آور  شده که سبب سختی و چالشی  اداره کردن شهرهای شده است.

وی افزود: شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی که مردم از بدو تولد با این سیستم سر و کار دارند و این ویژگی نمایانگر ارتباط مردم با این نهاد است، در معرض انتظارات بسیاری قرار دارند.

به گفته مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان، شهرداری‌ها باید به سمت درآمدهای پایدار غیر دولتی سوق پیدا کنند و با منابع پایدار درآمدی از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌ها رضایت مندی مردمی ایجاد شود.

صفر صادقی پور ادامه داد: قطعا امروز شهرداری‌ها نمی توانند بدون ظرفیت استفاده سرمایه گذار پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ظرفیت‌های نوار ساحلی و پتانسیل‌های  آن اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم بهترین بهره برداری را از خط نوار ساحلی انجام و در راستای گردشگری و جذب سرمایه گذار از آن بهره ببریم.

مدیرکل امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری هرمزگان،گفت : امروز شهرداری ها توان عملیات و اجرایی تمام پروژه های سرمایه گذاری را ندارند و با جذب سرمایه گذار و مشارکت آنها در پروژه‌های شهرداری این خلع برطرف می شود و شاهد پیشرفت و توسعه در فضای شهری خواهیم بود.

صادقی پور، اشتراک گذاری تجربیات موفق در حوزه‌های شهری را امری موفق دانست و خاطرنشان کرد: آیین نامه‌ای جدیدی در بحث سرمایه‌گذاری در کشور در حال تدوین است که نظرات سرمایه‌گذاران حاضر در این جلسه، شهرداران و اعضای شورا می‌تواند راه گشا باشد.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>
 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط