1401/08/19-11:34
معاون وزیر بهداشت:

۲هزار پروژه بهداشتی تا پایان سال در کشور به بهره برداری می‌رسد

 ۲هزار پروژه بهداشتی تا پایان سال در کشور به بهره برداری می‌رسد

معاون وزیر بهداشت گفت: دو هزار پروژه بهداشتی تا پایان سال در کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حسین فرشیدی معاون وزیر بهداشتی وزیر بهداشت صبح امروز در مراسم تودیعش از ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و معارفه غلامعلی جاودان در این جایگاه، اظهار داشت: روزهای سختی در کرونا را پشت سر گذاشتیم که جز یا همدلی و کمک همه عزیزان قابل پیمودن نیست. در روزهایی که ساعت ۱۲ شب دادستان وقت در بنادر دنبال ماسک و محموله‌های ماسک می‌گشت تا گرهی گشوده شود.

وی با اشاره به وجود آموزش و درمان در بطن وزارت بهداشت، از همراهی تمامی اجزا در درمان بیماران کرونایی به عنوان فصل توفیق آمیزی در این عرصه یاد کرد و از نمایندگان مجلس و هیات رییسه دانشگاه نیز بواسطه همکاری در این عرصه قدردانی کرد.

دکتر فرشیدی به وجود ۶۰۰ خانه بهداشت در هرمزگان اشاره و عنوان داشت: خانه‌های بهداشت پشت پرده مهار بیماری کرونا بودند و باید از بسیج نیز در همکاری با نظام سلامت قدردانی کنم که در قرنطینه بیماران و خدمات و ... بسیار تلاش کردند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: اعتماد به بنده از محروم‌ترین استان به لحاط زیرساخت‌های بهداشتی، تاکیدی بر تحقق عدالت در سلامت و توسعه پزشکی خانواده و توجه به شبکه‌های جامع سلامت و بازسازی این مراکز و تجهیز بیشتر است و تاکنون ۳۵۰۰ میلبارد تومان طی یک سال اخیر در کشور در تجهیز مراکز بهداشت و مراکز جامع هزینه شده است.

فرشیدی تاکید کرد: تا پایان سال ۲هزار پروژه بهداشتی به بهره برداری خواهد رسید حاضریم هر پروژه بهداشتی و نیمه تمام را طبق دستور وزیر تکمیل کنیم.

وی وضعیت بودجه و اعتبارات حوزه بهداشت را در سال ۱۴۰۱ مطلوب خواند و گفت: در سال آینده شرایط بهتر هم خواهد شد.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>
 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط