1401/08/17-14:38

قبولی 540دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در دانشگاه‌ها

قبولی 540دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در دانشگاه‌ها

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: 540 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان با شرکت در کنکور 1401 حائز رتبه‌ شده و در دانشگاه ها دولتی ، فنی و حرفه ای ،فرهنگیان ، پیام نور و آزاد پذیرش شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احسان احمدی سرخونی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه یک هزار و 659 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور 1401 شرکت کردند، اظهار داشت: 540 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان با شرکت در کنکور 1401 حائز رتبه‌ شده و در دانشگاه‌های دولتی، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، پیام نور و آزاد پذیرش شدند.

 

احمدی سرخونی با بیان اینکه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف است، افزود: 276 نفر از قبول شدگان از دانش آموزان خانواده های تحت حمایت در مناطق روستایی بوده است.

 

وی یادآور شد: کمیته امداد خدمات ویژه در دوره پیش‌دانشگاهی اعم از کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره های تحصیلی، پانسیون‌های مطالعاتی و انتخاب رشته را برای این دانش‌آموزان برگزار می‌کند و همچنین آنکه در حال حاضر کمیته امداد با موسسه‌های عالی مختلف آموزشی ویژه آمادگی‌های پیش از کنکور طرف قرارداد است.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان  گفت: در حال حاضر 46  هزار و 601 نفر از دانش‌آموزان و دو هزار و 436 نفر دانشجو تحت حمایت این نهاد می باشد که از خدمات حمایتی این نهاد بهرهمند هستند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط