1401/08/17-17:34

تولید با کیفیت‌ترین قیر صادراتی در نفت پاسارگاد برای حفظ برند ایران

تولید با کیفیت‌ترین قیر صادراتی در نفت پاسارگاد برای حفظ برند ایران

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: این شرکت باکیفیت ‌ترین قیرصادراتی را عرضه می‌کند که از نام ایران در بازار جهانی صیانت کرده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مسعود اسفندیار مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد ظهر امروز در همایش آشنایی با تدوین استانداردهای بین المللی با بیان این که شرکت نفت پاسارگاد بزرگ ترین تولید کننده قیر در حوزه غرب آسیا و دارای 6 کارخانه و دو پایانه صادراتی در بندر شهید رجایی و بندر امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: قیر تولیدی در نفت پاسارگاد از با کیفیت‌ترین قیرهای تولیدی در جهان بشمار می‌رود.

وی با بیان این که حفظ تولید با کیفیت برای حفظ جایگاه و نام ایران در عرصه بازارهای بین المللی اهمیت فراوانی دارد، افزود: رعایت استاندارد باید کف کیفیت مطلوب در نظر گرفته شود و شرکت نفت پاسارگاد تلاش می‌کند تا سکانداری خود در حوزه استاندارد را در خاورمیانه حفظ کند.

به گفته اسفندیار، 15 نوع گرید قیر در این شرکت تولید می‌شود که توجه مستمر به سخت‌ترین استانداردها مورد تأکید مکرر ما بوده است تا بتوانیم از برند قیر ایران در بازارهای جهانی صیانت کنیم.

 

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد تأکید کرد: نباید برای حفظ رقابت در قیمت از کیفیت بکاهیم و حفظ کیفیت بالا در حوزه قیر سبب شده تا بتوانیم تحریم‌ها را شکسته و اجازه اثرگذاری تحریم‌ها را بر بازارهای صادراتی کشورمان در این حوزه ندهیم.

وی رعایت استاندارد و ارتقای مستمر سطح استاندارد را سبب حفظ نظم در تولید در صنایع دانست و بیان داشت: هند و چین و کشورهای آسیای میانه، واردکنندگان اصلی قیر در آسیا هستند و بازارهای این کشورها بهترین فرصت برای قیر صادراتی ایران است.

اسفندیار همچنین از تولید مالچ ویژه‌ای در نفت پاسارگاد با قابلیت مهار ریزگردها و عبور دهی آب و رشد گیاه خبر داد و گفت: در این زمینه به توفیق خوبی دست یافته‌ایم که می‌توانیم در پروژه‌های کلان مهار ریزگردها نیز تأمین کننده مالچ مورد نیاز باشیم.

وی در پایان، استاندارد را ترازکننده میدان رقابت کالاها عنوان کرد و بیان داشت: باید کیفیت قیر تولیدی به نام ایران را در سطج جهانی حفظ کنیم و این میثاق مشترک ما با همکاران تجاری‌مان باشد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط