1401/08/15-14:53

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای مجاور شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مجتبی قهرمانی امروز اظهار کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی رئیس حوزه قضایی پارسیان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در روستای بمبری از توابع شهرستان پارسیان را شناسایی نمودند.

 

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری نمودند.

 

این مقام قضایی، ارزش تقریبی سوخت های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان نمود و خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.

 

قهرمانی تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فراورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌گردد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط